МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
|
Болюбаш Я. Один з принципів Болонського процесу - мобільність студентів у європейському просторі// Освіта України.- 2006.- № 5.- С. 4. |
|
Елькін М. Організація навчального процесу// Рідна школа.- 2006.- №1.- С. 4-5.- [Кредитно-модульна система навчання]. |
|
Жованик В.І. Болонський процес: зміст, підходи і завдання "академічної безпеки" навчального закладу, її моделювання та рівні/ В.І.Жованик, Г.В.Жованик// Актуальні проблеми економіки.- 2005.- №12.- С. 112-120. |
|
Загальноєвропейський простір вищої освіти - досягнення цілей: Комюніке Конференції міністрів країн Європи, відповідальних за сферу вищої освіти// Вища школа.- 2005.- №4.- С. 20-24.- [Привабливість Загальноєвропейського простору вищої освіти та співпраця з іншими регіонами світу]. |
|
Згага П. Современные
тенденции в сфере высшего образования в Европе// Высшее образование сегодня.-
2005.- №12.- С. 22-28.- [Сохранение национальных систем образования вошло
в противоречие с логикой общеевропейского процесса объединения]. |
|
Коміренко В. Приєднання до Болонського процесу, як євроінтеграційна стратегія України: аспекти, проблеми, прогнози// Вісник економічної науки України.- 2005.- №2.- С. 52-55. |
|
Коцур В. Підготовка вчителів в умовах європейського вибору// Освіта України.- 2006.- №4.- С.1, 5. |
|
Майкова Е. Соціологічна освіта і Болонський процес// Вища школа.- 2005.- №4.- С. 33-39. |
|
Мачулин В. ВАК України в контексті Болонського процесу/ В.Мачулин, Р.Бойко, Л.Шкляр// Вища школа.- 2005.- №4.- С. 26-32. |
|
Овчарук О. Якість освіти в діяльності освітянських організацій міжнародної спільноти// Шлях освіти.- 2005.- №4.- С. 22-25. |
|
Першукова О. Тенденція глобалізації англійської мови як педагогічна проблема в школах Європи// Шлях освіти.- 2005.- №4.- С. 25-30. |
|
Базилевич В. Інтелектуалізація
та індивідуалізація -основа формування нової парадигми класичної університетської
освіти в галузі економіки і управління в контексті Болонського процесу//
Вища школа.- 2005.- №6.- С. 28-42.- [Реформування системи вищої економічної
освіти в Україні з метою наближення до єдиних європейських вимог ]. |
|
Голубенко О. Етапи інтеграції Далівського університету в європейський освітній простір// Вища школа.- 2005.- №5.- С.10-20.- [Болонський процес]. |
|
Згага П. Современные тенденции в сфере высшего образования в Европе. Статья вторая// Высшее образование сегодня.- 2006.- №1.- С. 27-34.- [Переход к сопоставимым системам степеней и общим стандартам в области обеспечения качества]. |
|
Калашніков В. Болонський процес: досвід Німеччини та реалізація в Україні// Освіта України.- 2006.- № 12.- С. 3. |
|
Концепція вдосконалення
освітнього процесу на економічних факультетах класичних університетів
України в контексті Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №6.- С.44-47.-
[Метою Концепції є визначення пріоритетних напрямів реформування системи
вищої освіти на економічних факультетах класичних університетів]. |
|
Маліца М. Входження країн Чорноморського регіону до європейського простору вищої освіти// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 35-57.- [Людські ресурси, цикли навчання та залікові одиниці, мобільність студентів та викладачів, зайнятість, якість]. |
|
Морозова Т. Освітні стандарти в контексті болонських реформ і можливостей інформатизації// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 26-34. |
|
Сікорський П. Наступність модульно-рейтингової і кредитно-модульної технологій навчання// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 59-70. |
|
Сущенко В. Проблемні питання реформування правничої освіти в Україні в контексті Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №5.- С. 21- 25. |
|
Шубин О. Адаптація університету до Болонського процесу// Вища школа.- 2005.- №6.- С. 13-23.- [Освітня діяльність Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Баранівського. Анкета оцінки модуля.]. |
|
Кузнецов Г. Науково-методичні
та соціально-педагогічні аспекти безперервної освіти в контексті Болонського
процесу/ Г.Кузнецов, Т.Калюжна// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С.
75-79.- [Розвиток виробничої і соціальної сфер привів до створення теоретичних
моделей безперервної освіти]. |
|
Ларионова М.В. Интеграционные процессы образовании: европейский опыт// Высшее образование сегодня.- 2006.- №2.- С. 46-52.- [Основные цели и принципы сотрудничества в сфере образования в Европейском экономическом сообществе]. |
|
Півняк Г. Перспективи розвитку вищої технічної освіти в контексті євроінтеграції// Вища освіта України.- 2006.- №1.- С. 64-66. |
|
Бабкіна О. Проблеми
підвищення якості вищої освіти в Україні у контексті Болонських реформ//
Освіта і управління.- 2006.- №1.Т9.- С. 91-95. |
|
Ларионова М.В. Интеграционные процессы в образовании: европейский опыт. Статья вторая// Высшее образование сегодня.- 2006.- №3.- С. 44-49.- [Болонский процесс]. |
|
Ларионова М.В. Интеграционные процессы в образовании: европейский опыт.// Высшее образование сегодня.- 2006.- №2.- С. 46-52.- [Основные цели и принципы сотрудничества в сфере образования в Европейском экономическом сообществе]. |
|
Мартиненко О.О. Инновационное проектирование учебного процесса// Высшее образование сегодня.- 2006.- №2.- С. 12-17.- [Внедрение системы зачетных единиц и модульной организации учебного процесса]. |
|
Таранчук А. Язык до университета доведет//Обучение зарубежом.- 2006.- №4.- С. 19-21.- [Языковая подготовка для поступления в зарубежные вузы]. |
|
Экзамен TOEFL претерпел изменения//Заграница.- 2006.- №19.- С. 11.- [Тест на знание языка будущих студентов зарубежных вузов]. |
|
Дзвінчук Д. Засади управління і вибір цілей діяльності освітньої системи в контексті європейського виміру// Вища освіта України.- 2006.- №2.- С. 20-26.- [Синергетичні підходи до стану і тенденції розвитку вищої освіти України]. |
|
Применко В.І. Болонський процес - перший досвід роботи у ВНЗ/ В.І.Применко, Г.М.Білокінь, А.В.Лук'янчиков// Безпека життєдіяльності.- 2006.- №5.- С. 40. |
|
Бабак В. Для нас Болонський процес - явище звичне, кредитно-модульна система - не новина// Вища школа.- 2006.- №1.- С. 3-20.- [В. Бабак - ректор Національного авіаційного університету]. |
|
Гурч Л. Перспективи підготовки конкурентоспроможних менеджерів у контексті формування загальноєвропейського освітнього простору// Персонал.- 2006.- №6.- С. 69-75. |
|
Згуровський М. Визначення
університетських рейтингів-складова євроінтеграції в освітній сфері//
Дзеркало тижня.- 2006.- №28.- С. 13. |
|
Кудін А. Реалізація
в Україні принципів і завдань Болонського процесу: забезпечення мобільності
громадян з можливістю їх працевлаштування// Вища школа.- 2006.- №1.- С.
27-34. |
|
Сухарників Ю. Національні
особливості впровадження додатка до диплома загальноєвропейського зразка
у вищій освіті України// Вища школа.- 2006.- №2.- С. 76-88.- [У межах
Болонського процесу Україна намагається узгодити систему вищої освіти
до єдиного стандарту]. |
|
Волинець Л. Актуалізація загальної мистецької освіти в умовах європейської інтеграції// Шлях освіти.- 2006.- №3.- С.18-22. |
|
Данилевский П.Н. Еще кое-что о Болонском процессе// Высшее образование сегодня.- 2006.- №9.- С. 62-64.- [Критические заметки ученого]. |
|
Колычев Н.М. Болонский процесс - как он воздействует на наши вузы?/ Н.М.Колычев, Н.К.Чернявская, С.В.Володаский// Высшее образование сегодня.- 2006.- №9.- С. 40-43.- [Из опыта Омского государственного университета]. |
|
Погорєлова Н.П. Шляхи
підвищення якості підготовки кадрів у системі економічної освіти// Економіка
та підприємництво.Держава та регіони.- 2006.- №4.- С. 278-279.- [Кредитно-модульна
технологія навчання]. |
|
Савельєв Є. Економіка знань в аспекті включення України в європейський освітній простір і досвід ТДЕУ// Журнал Європейської економіки.- 2006.- №3,т.5.- С. 255-266. |
|
Євтух М. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті Болонського процесу/ М.Євтух, М.Волощук// Освіта України.- 2006.- №85.- С. 6.- [Адаптування вищої освіти України до єдиних європейських стандартів]. |
|
Скінарь О. Модернізація
форм і методів навчання студентів у контексті кредитно-модульної системи//
Вища школа.- 2006.- №3.- С. 33-45.- [Психолого-педагогічне забезпечення
модульної технології навчання]. |
|
Хриков Є. Порівняльний аналіз підготовки магістрів з управління освітніми установами в Україні та США/ Є.Хриков, С.Будріна// Вища школа.- 2006.- №3.- С. 46-56. |
|
Коцур А. Вища
освіта в Україні і Болонський процес// Вища школа.- 2006.- №3.- С. 80-85.-
[Збірник наукових праць співробітників Національного транспортного університету
"Вища освіта в Україні і Болонський процес" ]. |
|
Гитман М. Перспективы внедрения дуальных программ в контексте Болонского процесса/ М.Гитман, Е.Гитман, В.Столбова// Alma mater.- 2006.- №8.- С.36-40.- [Подготовка магистров и бакалавров в зарубежных вузах]. |
|
Павко А.І. Інноваційні педагогічні технології в контексті євроінтеграційних тенденцій у сфері вищої освіти України// Трибуна.- 2006.- №9-10.- С. 22-23. |
|
Луковенко Ю. Сума технологій: до нового змісту освіти// Психологія і суспільство.- 2006.- №4.- С. 115-120.- [Болонський процес]. |
|
Система вищої освіти України в контексті європейського освітнього простору:позитивні результати і застереження// Педагогічна газета.- 2006.- №12.- С.1-2. |
|
Цвих В. Про участь профспілки у здійсненні освітньої політики в контексті сучасних світових тенденцій, реалізації положень болонської декларації у системі вищої освіти України// Освіта України.- 2006.- №92.- С.4-5. |