Виховна робота
1. | Балыхин Г.А. Новые экономические механизмы в образовании. Воспитание и духовное развитие студенчества// Высшее образование сегодня.- 2005.- №2.- С.2-6.- [Установление системы отношений собственности в высшем учебном учреждении]. |
2. | Бех І.Д. Педагогіка успіху: виховні втрати та їх подолання// Педагогіка і психологія.- 2004.- №4.- С.5-16.- [Виховання особистості]. |
3. | Білецька І. Вирішення моральних завдань як метод виховання цінності іншої людини// Рідна школа.- 2005.- №1.- С.15-17. |
4. | Вашкевич В. Світоглядна складова історичної свідомості сучасної студентської молоді// Людина і політика.- 2004.- №5.- С.140-144. |
5. | Гамрецький І.Толерантність і духовна безпека молоді// Рідна школа.- 2005.- №4.- С.26-28. |
6. | Герасимова І.Г. Гендерні очікування студентської молоді// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2005.- №2.- С. 103-108. |
7. | Дмитренко Г. Моральне оздоровлення суспільства: управлінський аспект// Вища освіта України.- 2005.- №3.- С.98-104. |
8. | Долматова М.Життєвий досвід студентів у контексті особистісно орієнтованої освіти// Рідна школа.- 2005.- №4.- С.21-23 |
9. | Заболотська О.Формування та розвиток студента як індивідуальності// Вища освіта України.- 2005.- №2.- С.88-93. |
10. | Завидівська Н. Сучасні напрями формування навичок здорового способу життя у студентів вищих навчальних закладів// Рідна школа.- 2005.- №1.- С.19-20. |
11. | Зязун І. Естетична регуляція ціннісної свідомості// Вища освіта України.- 2005.- №3.- С.5-11.- [Гармонійний розвиток особистості]. |
12. | Києнко-Романюк Л.Зарубіжна і національна практика розвитку критичного мислення в учнів і студентів// Вища освіта України.- 2004.- №4.- С.109-113.- [Формування громадянського суспільства , духовний потенціал освіти]. |
13. | Корольчук О. Про стан та основні напрями формування громадсько-патріотичної свідомості студентів/ О.Корольчук, М.Поночовний// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2004.- №6.- С. 118-125 |
14. | Коростелева Т. Зачем будущему математику естествознание// Alma mater.- 2004.- №8.- С.56-57.- [Гармоничное развитие личности студентов]. |
15. | Коцур В.Найвищий педагогічний ідеал - виховання людяності// Вища освіта України.- 2005.- №2.- С.72-78.- [Виховання моральних якостей]. |
16. | Коцур В.Професія і моральність. Найвищий педагогічний ідеал: виховання людяності// Рідна школа.- 2005.- №4.- С.3-6. |
17. | Курило С.В. Проблеми студентського самоврядування у вимірі соціальної педагогіки/ С.В.Курило, С.В.Савченко// Соціальна педагогіка: теорія та практика.- 2005.- №4.- С. 4-11. |
18. | Литвин О. Формування національної свідомості - пріоритетне виховне завдання// Вища освіта України.- 2005.- №3.- С.92-96. |
19. | Матюшкин А. Как сформировать творческую личность// Alma mater.- 2004.- №8.- С.30-35. |
20. | Мороз Л. До концепції морального виховання молоді/ Л.Мороз, Б.Воронкова// Вища освіта України.- 2004.- №4.- С.94-100.- [Сучасне українське молодіжне середовище, роль і місце ЗМІ у формуванні культурного рівня молоді]. |
21. | Нікітюк Є.Виховання духовності і толерантності молоді є основою розвитку сучасної освіти// Аудиторія.- 2005.- №12.- С.6-7. |
22. | Подмазин С. Сутність особистісно орієнтованої освіти/ С.Подмазин, О.Ковальчук// Управління освітою.- 2005.- №18.- С.8. |
23. | Рибалка В.Теорія розвитку особистості у колективі// Психолог.- 2005.- №28.- С.3-17. |
24. | Романова С. Роль куратора академічної групи у виховному процесі у вищих технічних закладах освіти// Рідна школа.- 2005.- №6.- С.36-39. |
25. | Рябов С.Г. Особливості громадянської освіти у формуванні політичної культури перехідного суспільства// Політичні науки.Наукові записки Києво-Могилянської академії.- 2004.- Т.31.- С.54-63. |
26. | Савченко Л. Вивчення ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді// Рідна школа.- 2005.- №8.- С.39-41. |
27. | Сєвастьянова О. Виховання студентів як складова частина їх соціалізації// Соціальна педагогіка: теорія та практика.- 2005.- №1.- С.36-39.- [Соціальна педагогіка і соціалізація особистості.]. |
28. | Сметанський М.Змістові характеристики виховання як педагогічної категорії// Шлях освіти.- 2005.- №3.- С. 5-9. |
29. | Смовженко Т. Нова генерація молоді// Вісник Національного банку України.- 2004.- №12.- С. 10-12.- [Мета статті - проаналізувати тенденції розвитку студентської молоді, знайти науково-педагогічні технології, які допоможуть їй отримати необхідні знання, практичні навички нового мислення та професійної самореалізації в нових економічних умовах ]. |
30. | Соловей М.Удосконалення виховної системи вищого навчального закладу у світлі Болонського процесу/ М.Соловей, В.Демчук// Рідна школа.- 2005.- №6.- С.3-9. |
31. | Сухомлинська О. Виховання
самоцінності особи// Педагогічна газета.- 2005.- №10.- С. 3.
Вашкевич< В. Історична свідомість сучасної молоді: до методології дослідження// Вища освіта України.- 2005.- №4.- С.74-79. |
32. | Терещенко Ю. Щоб людина стала Людиною ( виховання студентськоїмолоді в контексті законодавчого проекту )// Віче.- 2005.- №1.- С.67-70. |
33. | Шафаренко К.Формування ціннісних орієнтацій молодих сімей засобами культурно-просвітницької роботи// Рідна школа.- 2005.- №4.- С.29-32. |
34. | Щербань П. Українська національна ідея і сучасні проблеми виховання учнівської та студентської молоді// Вища освіта України.- 2005.- №4.- С. 62-67. |