1. |
Абасов З.А. Проектирование
инноваций в структуре педагогической деятельности// Высшее образование
сегодня.- 2004.- №6.- С.8-12.- [Проектирование -системообразующий компонент
педагогической деятельности]. |
2. |
Абсалямова Я. Теоретичні
основи розробки структури та змісту післядипломної освіти молодих викладачів
іноземної мови// Рідна школа.- 2004.- №4.- С.26-29. |
3. |
Александров С.П. Разработки
кафедры технологии кожи, меха и изделий из кожи// Кожевенно-обувная промышленность.-
2004.- №3.- С.26-27. |
4. |
Александровская Л.Н. Управление
качеством: роль образования// Высшее образование сегодня.- 2004.- №1.-
С.8-9.- [Повышения качества продукции должно найти отражение в учебных
дисциплинах]. |
5. |
Алексеева Е.В. Образовательные
Интернет-проекты Федерации Интернет-образования// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2004.- №5.- С.47-49.- [Компьютерные инновации]. |
6. |
Андреев А.Л. Культурное
пространство студента// Педагогика.- 2003.- №10.- С.55-65. |
7. |
Андреева В. Совершенствование
процесса подготовки специалистов по информационным технологиям// Alma
mater.- 2003.- №8.- С.51-52. |
8. |
Андрусь О. Модульно-проектувальний
комплекс: освітнє завдання та методологічна основа// Вища освіта України.-
2004.- №1.- С.97-101.- [Аналіз наукових джерел модульних навчальних технологій].
|
9. |
Артеменко Л. Пошук нових
технологій викладання англійської мови// Новий колегіум.- 2002.- №6.-
С.16-20. |
10. |
Артюх С. Комплексне дипломне
проектування як засіб підвищення якості підготовки спеціалістів// Вища
школа.- 2004.- №1.- С.77-80. |
11. |
Афендик А.П. Соционическая
техника преподавания и профориентации в учебных группах/ А.П.Афендик,
В.О.Матюхин// Менеджмент и кадры: психология управления, соционика.- 2003.-
№11.- С.49-51. |
12. |
Байкова Л. "Передавать
студентам науку, а не только знания"// Alma mater.- 2004.- №2.- С.49-50.-
[Преподавания педагогики]. |
13. |
Баранов В.Ю. Формы ответов
при автоматизированном контроле знаний// Информатика и образование.- 2004.-
№8.- С.17-23. |
14. |
Безрукова А.А. Формирование
информационной культуры студентов естественнонаучных факультетов педагогического
вуза/ А.А.Безрукова, Н.П.Безрукова// Информатика и образование.- 2004.-
№2.- С.86-95. |
15. |
Белкин С.Е. Аппаратное
и программное обеспечение на рынке информационных технологий, используемое
в образовательном процессе и профессиональной деятельности // Телекоммуникации
и информатизация образования.- 2004.- №4.- С.61-73. |
16. |
Белый Е.М. Вузы и бизнес:социальное
партнерство в подготовке персонала/ Е.М.Белый, И.Б.Романова// Инновации.-
2004.- №2.- С.63-65. |
17. |
Березовський Ю. Передусім
прогресивні технології навчання і виховання студентів// Освіта.- 2004.-
№13.- С.2-3.- [Навчально-методичний центр АПН]. |
18. |
Берещук М. Науково-методичні
основи визначення рейтингу та вдосконалення системи підвищення якості
освіти/ М.Берещук, Г.Стадник, В.Некос// Вища школа.- 2003.- №4-5.- С.31-42.-
[Впровадження модульно-рейтенгової системи]. |
19. |
Білошапка В. Модель
професіоналізації менеджера і нові завдання бізнес-освіти в Україні//
Ринок цінних паперів України.- 2004.- №1-2.- С. 71-75. |
20. |
Бобик О. Про роль і
концепцію викладання математики для економістів/ О.Бобик, Г.Берегова//
Рідна школа.- 2004.- №5.- С.48-50. |
21. |
Богомолов Т.Ю. "Sociologicum"
- эксперементальный межуниверситетский сетевой факультет/ Т.Ю.Богомолов,
В.А.Ядоров// Высшее образование сегодня.- 2004.- №10.- С.16-19.- [Сетевое
сотрудничество четырех университетов]. |
22. |
Болотов В.А. Компетентностная
модель: от идеи к образовательной программе/ В.А.Болотов, В.В.Сериков//
Педагогика.- 2003.- №10.- С.8-14.- [Построение содержания образования
в соответствии со структурой личности]. |
23. |
Бондаренко З.В. Розроблення
тестів для контролю знань і умінь студентів технічного ВНЗ з теми "Диференційні
рівняння"// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2004.-
№3.- С.95-101 |
24. |
Бондаренко З.В. Якісний
аналіз розв'язків систем диференціальних рівнянь як засіб формування деяких
компонентів професійної культури студентів// Вісник Вінницького політехнічного
інституту.- 2004.- №1.- С.115-120 |
25. |
Бочарова В.Г. Социальная
педагогика: диалог науки и практики// Педагогика.- 2003.- №9.- С.3-10.
|
26. |
Будзан Б. Викладачі мають
навчати студентів не свого минулого, а їхнього майбутнього/ Б.Будзан,
П.Яницький, О.Романенко// Синергія.- 2003.- №1.- С.42-44. |
27. |
Бульвінська О. Перехід
від писемної до електронної освітньої культури:соціологічний аспект//
Вища освіта України.- 2004.- №3.- С.91-97.- [Народження інформаційного
постіндустріального суспільства ]. |
28. |
Буряк Л. Гуманітарні
інновації Національної академії управління// Вища освіта України.- 2003.-
№4.- С.51-56.- [Досвід проведення молодіжних науково-практичних конференцій].
|
29. |
Вавилова Л.М. Психолого-педагогические
аспекты создания и использования программных средств для курса "Безопасность
жизнедеятельности"// Информатика и образование.- 2004.- №4.- С.52-54.
|
30. |
Вакуленко В. Форми і методи
контролю якості знань і рівня професійної компетентності майбутнього викладача//
Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2003.- №6.- С.109-123.- [Багаторівнева
підготовка викладачів:бакалавр, магістр ]. |
31. |
Васильківська К. Організація
пізнавальної діяльності студентів на засадах культурологічного підходу//
Мистецтво та освіта.- 2004.- №2.- С.7-10.- [Підготовка педагогічних кадрів].
|
32. |
Вєтохов О.М. Проблема
самостійної роботи з опанування іноземної мови: психолого-педагогічний
аспект// Педагогіка і психологія.- 2003.- №3-4.- С.96-106. |
33. |
Виштак О.В. Дидактические
основы разработки педагогического сценария мультимедийного учебного пособия
по информатике// Информатика и образование.- 2004.- №7.- С.87-91. |
34. |
Віткін Л.М. Підходи щодо
оцінювання ключових процесів підготовки студента ВНЗ// Науково-технічна
інформація.- 2004.- №2.- С.51-54 |
35. |
Войнова Н.А. Особенности
формирования информационной компетентности студентов вуза/ Н.А.Войнова,
А.В.Войнов// Инновации в образовании.- 2004.- №4.- 111-118.- [Умение извлекать
информацию из различных источников, представлять ее в понятном виде и
эффективно использовать]. |
36. |
Воробйов Ю. Визначення
рейтингу вищих навчальних закладів на підставі багатьох показників/ Ю.Воробйов,
О.Вассерман, А.Пашков// Вища школа.- 2003.- №4-5.- С.43-47. |
37. |
Гакуев Р. Куда идет социологическое
образование// Высшее образование сегодня.- 2004.- №10.- С.8-15.- [Материалы
круглого стола]. |
38. |
Гакуев Р.Г. Качество образования
должно быть обеспечено технически// Высшее образование сегодня.- 2004.-
№10.- С.22-25. |
39. |
Галыгина Л.В. Решение
типовых задач по информационным технологиям// Информатика и образование.-
2004.- №4.- С.59-74. |
40. |
Ганчева В.І. Методичні
рекомендації щодо викладання предмету "Основи безпеки життєдіяльності"
у 2004/2005 навчальному році// Безпека життєдіяльності.- 2004.- №8.- С.26-29
|
41. |
Герасимова І.Г. До проблеми
мотивації студентів технічного ВНЗ щодо вивчення дисципліни "Основи
психології і педагогіки" у контексті формування гуманістичної спрямованості
особистості// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2004.- №1.-
С.103-107. |
42. |
Герасимова І.Г. Педагогіка
і психологія в системі професійної підготовки фахівців з вищою технічною
освітою// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2003.- №5.- С.93-96
|
43. |
Гершунский Б.С. Концепция
самореализации личности в системе обоснования ценностей и целей образования//
Педагогика.- 2003.- №10.- С.3-8. |
44. |
Гликман И.З. Студенты
оценивают качество преподавания// Высшее образование сегодня.- 2003.-
№12.- С.48-50. |
45. |
Границина В.Н. Методы
организации практических занятий по информатике в высшей школе// Телекоммуникации
и информатизация образования.- 2004.- №5.- С.90-93. |
46. |
Гребнев Л.С. Диверсификация
образовательных программ высшего профессионального образования// Телекоммуникации
и информатизация образования.- 2003.- №6.- С.25-27. |
47. |
Гребнев Л.С. Модернизация
экономического образования// Высшее образование сегодня.- 2003.- №12.-
С.8-16. |
48. |
Гуляева Н. Український
ВНЗ може крокувати вперед// Синергія.- 2003.- №2.- С.46-47.- [Викладач
мусить залучати студента до наукових цінностей, спрямовувати мислення
студента на творчі процеси]. |
49. |
Гуманістично-філософські
виміри сучасної технічної освіти// Новий колегіум.- 2003.- №5-6.- С.48-51.
|
50. |
Гура Г.С. Теоретическая
механика: современные подходы// Высшее образование сегодня.- 2003.- №12.-
С.26-36. |
51. |
Гуржий А. Материально-технічна
база закладів освіти та інформатизація навчання// Освіта України.- 2004.-
№19.- С.6-7. |
52. |
Даниленко В.Ю. Методологічні
проблеми неперервної педагогічної освіти/.Л.К.Даниленко, В.Ю.Мележик//
Вища школа.- 2003.- №2-3.- С.38-44. |
53. |
Дерешко Б.Ю. Образовательное
программное обеспечение: новые разработки/ Б.Ю.Дерешко, С.П.Лукьянов//
Телекоммуникации и информатизация образования.- 2004.- №2.- С.59-69. |
54. |
Дерешко Б.Ю. Информатизация
образования: опыт и новые решения/ Б.Ю.Дерешко, С.П.Лукьянов// Телекоммуникации
и информатизация образования.- 2003.- №5.- С.65-69. |
55. |
Дзундза А. Досвід застосування
технології підвищення рівня продуктивного мислення студентів при розв'язанні
навчальних фінансово-економічних завдань// Педагогіка і психологія професійної
освіти.- 2003.- №5.- С.23-31.- [У процесі навчальної діяльності продуктивне
мислення студентів переходить у вищу форму - творче мислення]. |
56. |
Добрянський І. Комплексне
визначення кількісних характеристик недисциплінованої поведінки студентів//
Рідна школа.- 2004.- №12.- С.63-65 |
57. |
Дорогунцов С. Теоретична
економія: у пошуках власної ідентичності/ С.Дорогунцов, О.Ральчук// Вісник
НАН України.- 2003.- №11.- С.3-23. |
58. |
Евдокимова М. Типы компьютерных
средств обучения иностранным языкам и стратегии их применения// Новий
колегіум.- 2003.- №3/4.- С.42-46. |
59. |
Евстегнеев В. Интеграция
фундаментального и специального знаний в подготовке инженерных кадров/
В.Евстегнеев, С.Торбунов// Alma mater.- 2003.- №11.- С.14-16. |
60. |
Еримбетова С. Использование
интерактивных (диалоговых) технологий обучения в процессе творческого
саморазвития личности учащихся/ С.Еримбетова, А.Маджуга, Б.Ахметжан//
Alma mater.- 2003.- №11.- С.48-50. |
61. |
Євсєєва О. До питання
конкретизації змісту вищої освіти студента педагогічного ВНЗ// Освіта
і управління.- 2003.- №4.Т.6.- С.128-132. |
62. |
Жижко Т. Інтенсифікація
професійної підготовки студентів: системний підхід// Вища освіта України.-
2004.- №1.- С.92-96. |
63. |
Жильцов В.А. Опыт применения
методики самоопределения студентов в семантическом пространстве конкурирующих
ценностей// Инновации в образовании.- 2003.- №5.- С.96-101.- [Инновационные
педагогические технологии в образовании]. |
64. |
Жислин А. Один на один
с иностранным языком// Обучение за рубежом.- 2004.- №3.- С.60-61.- [Самостоятельное
изучение иностранных языков]. |
65. |
Жислин А. Учим иностранный
язык за компьютером// Обучение за рубежом.- 2003.- №12.- С.56-57. |
66. |
Жовта І. Українські вищи
навчальні заклади впроваджують кредитно-модульну систему підготовки студентів//
Освіта України.- 2004.- №7.- С.5-6. |
67. |
Жовта І. Якість науково-педагогічних
кадрів вищої школи України// Вища школа.- 2003.- №4-5.- С.27-30. |
68. |
Жужжалов В.Е. Интеграция
парадигм программирования в курсе информатики// Информатика и образование.-
2004.- №10.- С.32-36. |
69. |
Журавльова О.І. Бачити
світ цілісно . Перспективи, динаміка та модифікація гуманітарних дисциплін
у системі економіка-управлінської освіти/ О.І.Журавльова, О.К.Міхєєва//
Гуманітарні науки.- 2003.- №2.- С.46-53. |
70. |
Забродин Д.М. О роли учителя
и задачах педагогического образования// Высшее образование сегодня.- 2004.-
№1.- С.34-38. |
71. |
Завгородня О. Яку етику
потрібно викладати у вищих навчальних закладах?// Вища школа.- 2003.-
№4-5.- С.70-80. |
72. |
Захаров А. Учебный процесс
в вузе с точки зрения герменевтики// Высшее образование сегодня.- 2004.-
№1.- С.50-53.- [Оценка знаний учащихся по различным методикам]. |
73. |
Зацарний В.В. Навчальна
дисципліна "Безпека життєдіяльнсті": становлення, розвиток та
перспективи// Безпека життєдіяльності.- 2004.- №8.- С.16-22 |
74. |
Зварич І. Оцінювання знань
студентів з іноземної мови у вищих закладах освіти України і США// Рідна
школа.- 2004.- №11.- С.76-79. |
75. |
Звонников В.И. Единый
экзамен: неудачный эксперемент или универсальное новаторское решение/
В.И.Звонников, М.Б.Челышкова// Высшее образование сегодня.- 2004.- №6.-
С.18-23.- [Единый экзамен и качество образования]. |
76. |
Игнатенко Н.Я. Проверяя
алгеброй гармонию (Роль и место математики в современных гуманитарных
науках)// Гуманітарні науки.- 2004.- №1.- С.62-70. |
77. |
Интернет содействует более
широкому распространению списывания// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2003.- №5.- С.85. |
78. |
Капустин Б.Г. Политический
разум и университетская политическая наука.// Высшее образование сегодня.-
2004.- №8.- С.4-8.- [Влияние политических наук на общественное сознание,
преподавание политологии]. |
79. |
Карпенко М.П. Основные
черты образования XXI в веке// Телекоммуникации и информатизация образования.-
2003.- №5.- С.33-36.- [Методология информатизации образования]. |
80. |
Каттелл Д. Информационные
и коммуникационные технологии для активного обучения// Информатика и образование.-
2004.- №3.- С.77-86. |
81. |
Кинелев В.Г. Образование
для формирующегося информационного общества// Информатика и образование.-
2004.- №5.- С.2-9.- [Роль информационных и коммуникационных технологий
в повышении качества образования]. |
82. |
Коберник О. Модернизація
підготовки майбутніх учителів трудового навчання// Трудова підготовка.-
2004.- №4.- С.28-30. |
83. |
Кобзев А. Учебно-инновационный
комплекс как средство поддержки инновационного образования/ А.Кобзев,
А.Уваров// Alma mater.- 2004.- №2.- С.6-8. |
84. |
Ковальчук Т. Мови + інформаційні
технології = прикладна лінгвістика// Аудиторія.- 2004.- №8.- С.4-5. |
85. |
Ковальчук Т. Як позбутися
стереотипів про студентів та викладачів// Аудиторія.- 2004.- №3.- С.5.
|
86. |
Колоков А.С. Применение
визуальной символики при создании учебных видеофильмов/ А.С.Колоков, В.М.Кроль,
Е.Д.Сотникова// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2004.-
№2.- С.72-80. |
87. |
Колоколов А.С. Базовые
параметры специальных титровых строк, предназначенных для учебных видеофильмов
СГА/ А.С.Колоколов, В.М.Кроль, Е.Д.Сотников// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2004.- №4.- С.57-60. |
88. |
Колоколов А.С. Использование
"предваряющей" титровой строки при создании учебного видеофильма/
А.С.Колоколов, В.М.Кроль, Е.Д.Сотникова// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2004.- №3.- С.67-70. |
89. |
Колоколов А.С. Некоторые
аспекты совершенствования телевизионной учебной продукции СГА/ А.С.Колоколов,
В.М.Кроль, Е.Д.Сотников// Телекоммуникации и информатизация образования.-
2003.- №5.- С.57-64.- [Спутниковые образовательные технологии]. |
90. |
Колотев В. Лекция в условиях
реформирования системы высшего образования/ В.Колотев, Л.Григорьева//
Новий колегіум.- 2004.- №3.- С.58-60. |
91. |
Коляда М.Г. Информационная
культура современного экономиста// Гуманітарні науки.- 2003.- №2.- С.94-102.
|
92. |
Концепція економічної освіти
в Україні// Освіта України.- 2004.- №6.- С.4-5. |
93. |
Концепція модульно-розвивальної
системи освіти// Українська мова та література.- 2004.- №44.- С.3-5 |
94. |
Конюшенко С.М. Информационная
культура педагога в свете концепции индивидуальности человека// Информатика
и образование.- 2004.- №7.- С.102-106. |
95. |
Корнеева Л. Электронные
учебники как составляющая современных образовательных технологий/ Л.Корнеева,
Н.Синицкий, А.Синицкий// Персонал.- 2004.- №8.- С. 79-80. |
96. |
Корсак К. Освіта, наука
й економіка знань/ К.Корсак, К.Корсак// Науковий світ.- 2004.- №5.- С.2-4.-
[Зіставлення головних варіантів суспільств у сфері економіки та забезпечення].
|
97. |
Корсак К. Формування культури
оцінювання і забезпечення якості роботи вищих шкіл// Вища освіта України.-
2004.- №1.- С.41-47. |
98. |
Коршевнюк Т.В. Інтеграція
знань з молекулярної біології в курс основ безпеки життєдіяльності// Безпека
життєдіяльності.- 2004.- №4.- С.38-39 |
99. |
Котенко Д. Методика количественной
оценки качества обучения с позиции теории виртуального познания// Новий
колегіум.- 2003.- №3/4.- С.62-65. |
100. |
Кравцов С. Совершенствоваться
и быть успешным!// Сучасна освіта.- 2004.- №1.- С.42-43.- [Бизнес-образование].
|
101. |
Кражан Г. Бізнес-освіта
в Україні: оцінка якості навчання і затребуваності спеціальностей// Синергія.-
2004.- №1.- С.46-50. |
102. |
Крилова В. Партнерство
викладача та студента у навчанні іноземної мови// Рідна школа.- 2004.-
№4.- С.25-26. |
103. |
Крючкова О. Методика формування
інтелектуальних умінь студентів на заняттях з іноземної мови у нефілологічних
вищих навчальних закладах// Рідна школа.- 2004.- №10.- С.18-21. |
104. |
Крючкова О. Формування
інтелектуальних умінь студентів немовних вищих закладів освіти на базі
іноземної мови// Рідна школа.- 2004.- №4.- С.22-24. |
105. |
Кувалдина Т.А. Тезаурус
как дидактическое средство систематизации понятий курса информатики//
Информатика и образование.- 2003.- №11.- С.2-7. |
106. |
Кудреев В. Самостійна
робота студентів за умов дистанційно-активного навчання// Новий колегіум.-
2004.- №3.- С.49-52. |
107. |
Кулагин В.П. Ресурсные
центры сферы образования - задачи создания, состояние, перспективы развития/
В.П.Кулагин, А.Н.Тихонов// Телекоммуникации и информатизация образования.-
2003.- №5.- С.36-57.- [Цели и задачи, выработка стратегии, координация
выполнения региональных программ, интеграция образовательных учреждений].
|
108. |
Курок В. Концепція інженерної
підготовки майбутніх учителів трудового навчання// Вища освіта України.-
2004.- №3.- С.73-79. |
109. |
Лебедева М.Б. Что такое
ИКТ-компетентность студентов педагогического университета и как ее формировать/
М.Б.Лебедева, О.Н.Шилова// Информатика и образование.- 2004.- №3.- С.95-100.-
[Компетентность учителя в области информационных технологий]. |
110. |
Левин И. Проектирование
системы логического управления учебных роботов/ И.Левин, Э.Кольберг, Й.Рейх//
Информатика и образование.- 2004.- №3.- С.87-94.- [Интерактивное обучение].
|
111. |
Лисенко Л.Г. Електронні
підручники: чи готове до них суспільство// Освіта.- 2003.- №51.- С.3.
|
112. |
Лобанов Е.В. О подходах
к проектированию образовательных программ высшего профессионального образования
в современных условиях// Инновации в образовании.- 2004.- №2.- С.5-14.
|
113. |
Лобачов С. Интернет-обучение:
тенденции и проблемы/ С.Лобачов, В.И.Солдаткин// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2004.- №2.- С.18-40.- [Мировые тенденции в образовательном
сегменте Интернет] |
114. |
Лозинский О. Концептуальні
засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості
формування навчальної програми підготовки фахівця// Аудиторія.- 2003.-
№37.- С.7-9. |
115. |
Ломакина О. Проектирование
как ведущее направление модернизации современного педагогического образования//
Alma mater.- 2004.- №1.- С.44-50. |
116. |
Лузик Е. Методологічні
основи гуманітарної підготовки спеціаліста технічного університету// Вища
освіта України.- 2004.- №1.- С.14-19.- [Гуманітарна підготовка в системі
технічної освіти]. |
117. |
Лучина Т.А. Развитие ключевых
компетенций студентов в техническом вузе// Высшее образование сегодня.-
2004.- №10.- С.50-51.- [Ценностно-смысловая и коммуникативная компетенция].
|
118. |
Мараховский Л.Ф. Психолого-педагогические
проблемы в учебном процессе при использовании компьютерных информационных
технологий// Соционика.- 2003.- №6.- С.73-76.- [Рассмотрен вопрос развития
компьютерных технологий применения их в учебном процессе, их влияния на
учебный процесс и их применения в дистанционном и открытом обучении.
Рассмотрены психолого-педагогические проблемы, возникающие в учебном процессе
при использовании компьютерных и информационных технологий.]. |
119. |
Марко В. Від принципу
- до системи проблемно-блокового викладання у вищих навчальних закладах//
Рідна школа.- 2004.- №12.- С.51-54. |
120. |
Марченко Л. Інформаційному
суспільству - мультимедійні освітні технології// Освіта України.- 2004.-
№13.- С.2. |
121. |
Маслікова І. Вища школа:
до проблеми тестування// Освіта і управління.- 2003.- №3.- С.114-119.
|
122. |
Массовое внедрение единого
государственного экзамена в существующем виде недопустимо// Высшее образование
сегодня.- 2004.- №8.- С.17.- [420 видных деятелей науки и образования
изложили свою точку зрения на итоги эксперемента по введению ЕГЗ]. |
123. |
Матросов В.Л. Педагогическое
образование: стратегия развития// Высшее образование сегодня.- 2004.-
№9.- С.6-14.- [Модернизация педагогического образования: достижения и
задачи]. |
124. |
Мацько Л. Стратегія
мовної освіти в Україні// Педагогічна газета.- 2004.- №5.- С.3. |
125. |
Медведева О. Самостійна
робота студентів як одна з основних умов якісної підготовки спеціалістів-дизайнерів//
Рідна школа.- 2004.- №12.- С.66-67. |
126. |
Мелещенко А. Корпоративний
університет: світові тенденції , українські реалії// Синергія.- 2003.-
№2.- С.43-45.- [Підготова кадрів, менеджмент]. |
127. |
Миргородський В. Спеціальна
педагогіка// Психолог.- 2004.- №35.- С.12-13. |
128. |
Морозов А.В. Креативность
преподавателя высшей школы// Высшее образование сегодня.- 2004.- №3.-
С.64-68.- [Становление творческой индивидуальности педагога]. |
129. |
Московцев Н.А. Управление
адаптацией студента в условиях современных образовательных технологий:
социологический аспект// Инновации в образовании.- 2003.- №5.- С.34-51.
|
130. |
Мосс Ж. Использование
злектронных отчетов при оценке студентов в конце учебного года// Инновации
в образовании.- 2004.- №1.- С.148-149. |
131. |
Нападовська Л. Проблеми
підготовки фахівців з обліку та аудиту, їх професійне визнання// Бухгалтерський
облік і аудит.- 2004.- №8.- С. 41-44. |
132. |
Нестеров В.Л. Критерии
учебной деятельности вузов/ В.Л.Нестеров, В.И.Радченко// Информатика и
образование.- 2004.- №3.- С.113-115.- [Программная реализация математических
моделей оптимального управления учебным заведением]. |
133. |
Николаев С.Д. На пути
создания университетского комплекса// Текстильная промышленность.- 2004.-
№10.- С.14-18.-[Учебно-промышленные комплексы] |
134. |
Ніколенко А. Перспективи
загальної фізики у вищій школі// Вісник НАН України.- 2003.- №11.- С.23-28.
|
135. |
Новиков С.П. Применение
новых информационных технологий в образовательном процессе// Педагогика.-
2003.- №9.- С.32-39. |
136. |
Озерова Т.В. Активные
методы в системе методического обеспечения профессиональной подготовки
инженерно-педагогических кадров// Инновации в образовании.- 2003.- №5.-
С.101-104.- [Лекции. Деловые игры]. |
137. |
Околедов О.П. Дидактическая
специфика современного вузовского учебника// Педагогика.- 2003.- №10.-
С.20-24. |
138. |
Орленко Л. Організація
навчання дипломованих фахівців іноземним мовам// Вісник Київського національного
торговельно-економічного університету.- 2004.- №1.- С. 120-126 |
139. |
Остапенко Н. Методичний
аспект магістерської практики студентів-філологів вищої школи// Рідна
школа.- 2004.- №3.- С.56-59. |
140. |
Остроушенко Л. Бінарная
лекція як одна із форм організації навчання в вищих навчальних закладах
/ Л.Остроушенко, Г.Яцишина// Освіта.- 2004.- №10.- С.8-9. |
141. |
Павко А.І. Соціогуманітарні
дисципліни у вищих навчальних закладах України : європейський вибір//
Трибуна.- 2004.- №9-10.- 34-35. |
142. |
Пахотін К. Від знання
предметного до інструментального. Чи працює на цей перехід наша освітня
система// Вища освіта України.- 2004.- №1.- С.78-83.- [Обговорення сучасних
моделей управління навчального процесу з позіції вивчення проходження
інформаційних потоків у системі вищої освіти]. |
143. |
Перов А.В. Теорія і практика
викладання курсів ЦО та ОБЖД// Безпека життєдіяльності.- 2004.- №3.- С.8-12
|
144. |
Перспективні засоби систем
контролю та керування знаннями студентів в навчальних інформаційних продуктах
на базі засобів компьютерних телекомунікацій/ О.П.Войченко, О.В.Данилова,
О.Ф.Манако, В.В.Манако// Вісник Вінницького політехнічного інституту.-
2003.- С.92-97. |
145. |
Пилипів О. Культурологічний
аспект викладання латинської мови в системі університетської освіти/ О.Пилипів,
Л.Мисливська// Вища освіта України.- 2003.- №4.- С.80-84. |
146. |
Пирогоа О.В. Моделирование
в образовании// Инновации в образовании.- 2004.- №5.- С.36-41.- [Моделирование
выступает как метод исследования объектов познания]. |
147. |
Плешакова Л.Я. Организационно-деловая
игра как средство формирования логического мышления и профессиональных
навыков студентов// Инновации в образовании.- 2003.- №6.- С.91-103. |
148. |
Плещеев В.В. Адаптивная
методическая система обучения. Методология проектирования// Высшее образование
сегодня.- 2003.- №12.- С.42-45. |
149. |
Позааудиторне вивчення
іноземної мови у вищому навчальному закладі: особистісні стратегії підготовки
молодих фахівців// Вісник книжкової палати.- 2004.- №8.- С.24-25. |
150. |
Покровский Н.Е. Социологическое
образование и культура// Высшее образование сегодня.- 2003.- №12.- С.16-22.-
[Социологическая культура и общественное развитие]. |
151. |
Поляков О. Принципы профильно-ориентированного
обучения английскому языку и факторы, способствующие их реализации// Alma
mater.- 2004.- №3.- С.23-26. |
152. |
Порус В. Про кризу філософії
як навчальної дисципліни.// Вища школа.- 2003.- №2-3.- С.84-90. |
153. |
Похолков Ю. Проблемы и
основные направления совершенствования инженерного образования// Alma
mater.- 2003.- №10.- С.3-18. |
154. |
Прадівлянний М.Г. Підвищення
рівня підготовки бакалаврів з поглибленим вивченням іноземної мови на
рівні технічного перекладача на базі використання засобів сучасних інформаційних
технологій// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2004.- №1.-
С.120-125. |
155. |
Применение новых технологий
в высшем образовании не снижает стоимости обучения// Телекоммуникации
и информатизация образования.- 2003.- №6.- С.114-115. |
156. |
Про проведення педагогічного
експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу:
Наказ МОН України// Освіта.- 2004.- №8.- С.14. |
157. |
Про проведення педагогічного
експерименту щодо запровадження кредитно-модульної системи організації
навчального процесу у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації:
Рішення колегії МОН// Вища школа.- 2003.- №4-5.- С.111-112. |
158. |
Програма проведення педагогічного
експерименту щодо впровадження кредитно-модульної системи організації
навчального процесу у вищих навчальних закладах 3-4 рівня акредитації//
Освіта.- 2004.- №8.- С.4-5. |
159. |
Разумний Д.В. Размер экранного
изображения как психологический и экологический фактор// Инновации в образовании.-
2003.- №5.- С.51-63. |
160. |
Разумный Д.В. Как снимать
демонстрационный эксперимент: дидактические требования к видеодемонстрациям,
кинематографические правила и приемы// Инновации в образовании.- 2004.-
№1.- С.124-132. |
161. |
Репка В. Как автоматически
сгенерировать тестовые вопросы с помощью нейронной сети/ В.Репка, В.Бордюк//
Новий колегіум.- 2003.- №5-6.- С.35-43. |
162. |
Романовська Ю. Соціокультурнии
аспект як важливий компонент змісту навчання іноземних мов// Вища освіта
України.- 2003.- №4.- С.74-79. |
163. |
Рыбанова А.А. Создание
многомерного электронного учебника// Информатика и образование.- 2004.-
№5.- С.86-90. |
164. |
Савельєва -.Р.О.А. Мотивація
учбової і педагогічної діяльності студентів гуманітарного інституту "Артек"//
Практична психологія та соціальна робота.- 2004.- №5.- С.14-16.- [Психологія
ВНЗ.]. |
165. |
Савченко О.Ф. Стратегія
і функції управління екологічними процесами в сучасних умовах/ О.Ф.Савченко,
О.О.Гаца, В.Л.Іскоростенський// Трибуна.- 2004.- №3-4.- С.30-31.- [Екологічні
системи. Екологічне виховання, освіта.]. |
166. |
Сахарчук Е.И. Стандарты
педагогического образования: достижения и проблемы// Высшее образование
сегодня.- 2004.- №9.- С.14-20 |
167. |
Сережкина А.Е. Обучение
в новой информационной среде психолого-педагогические особенности// Высшее
образование сегодня.- 2004.- №1.- С.54-59.- [Информационные технологии
для подготовки будущего специалиста]. |
168. |
Сидоренко В. Актуальні
проблеми підготовки вчителів трудового навчання в світлі реформування
освіти в Україні// Трудова підготовка.- 2004.- №2.- С.41-44. |
169. |
Скибицкий Э.Г. Обобщенная
модель процесса обучения/ Э.Г.Скибицкий, А.Г.Шабанов// Инновации в образовании.-
2004.- №1.- С. 61-70.- [Теория самоуправления обучения включает: учение,
преподавание, субъект УПД, системное описание процесса.]. |
170. |
Скрибицкий Э.Г. Принципы
построения целостного компьютерного курса// Инновации в образовании.-
2004.- №5.- С.101-106. |
171. |
Сметанський М. Контроль
за навчально-пізнавальною діяльністю студентів: проблеми, шляхи розв'язання
.// Вища школа.- 2004.- №4.- С.63-68.- [Якість підготовки спеціалістів
у ВНЗ]. |
172. |
Соболева Е.Н. Инновации
в социально-экономическом образовании, или Когда наш Ахиллес догонит их
черепаху// Высшее образование сегодня.- 2004.- №2.- С.2-11.- [Совершенствование
преподавания социально-экономических дисциплин в вузах]. |
173. |
Сороковых Г. Содержание
и технология развития субъектности студентов в процессе изучения иностранного
языка в неязыковом вузе// Alma mater.- 2003.- №10.- С.51-53. |
174. |
Сотников О. Целостность
курса высшей алгебры как основа его понимания// Alma mater.- 2003.- №11.-
С.22-24. |
175. |
Створення моделі спеціаліста
на засадах теорії освітньої інноватики// Педагогіка і психологія.- 2004.-
№3.- С.44-52.- [Основні аспекти розроблення моделі спеціаліста як освітньої
інновації]. |
176. |
Стешко В. Система цілей
в освітньо-професійній підготовці вчителя трудового навчання// Трудова
підготовка.- 2004.- №2.- С.50-52. |
177. |
Стрельніков В. Застосування
технології навчання у співробітництві у вищій школі// Педагогіка і психологія
професійної освіти.- 2003.- №6.- С.9-23.- [Навчання в команді, технологія
кооперативного навчання, технологія організації дослідницької роботи студентів
у групах]. |
178. |
Стрельніков В. Технологія
модульного навчання у вищій школі// Педагогіка і психологія професійної
освіти.- 2003.- №5.- С.13-. 21.- [Перспективи та розвиток модульного
навчання, розробка технологій.]. |
179. |
Таранчук А. Сдаем английский//
Обучение за рубежом.- 2004.- №5.- С.15-17.- [Экзамены на уровень знания
анг. языка]. |
180. |
Татур Ю.Г. Компетентность
в структуре модели качества подготовки специалиста// Высшее образование
сегодня.- 2004.- №3.- С.20-26. |
181. |
Теодоронский В. О подготовке
специалистов в области ландшафтной архитектуры// Ландшафтная архитектура.
Дизайн.- 2004.- №1.- С.78-81. |
182. |
Тесля Е. О подготовке
будущего учителя к непрерывному профессиональному самосовершенствованию//
Alma mater.- 2004.- №6.- С.50-56. |
183. |
Ткаченко Л. Проблеми інформатизації
освіти об'єднують вищу школу// Освіта України.- 2004.- №78.- С.6. |
184. |
Трофимова Е. Информационные
образовательные технологии: представления и реалии// Alma mater.- 2004.-
№2.- С.27-31. |
185. |
Университеты применяют
новые стратегии для преодоления растущих технологических проблем// Телекоммуникации
и информатизация образования.- 2004.- №3.- С.91-92.- [Антивирусные программы].
|
186. |
Утлик Э.П. Умение учиться//
Инновации в образовании.- 2004.- №1.- С.122-124.- [Тренировка мышления
, тренировка памяти]. |
187. |
Федулова Л.І. Інтеграція
науки й освіти в системі формування економіки знань// Проблеми науки.-
2004.- №9.- С.2-6 |
188. |
Филатов Л.О. Информатизация
образования: новые возможности реализации преемственности обучения в школе
и вузе// Информатика и образование.- 2004.- №7.- С.118-121. |
189. |
Фіолевський Д. Актуальні
проблеми юридичної освіти// Право України.- 2004.- №2.- С. 114-117. |
190. |
Фокина В. Инновационная
культура преподавателя вуза: теоретическая модель социологического исследования//
Новий колегіум.- 2002.- №6.- С.31-43. |
191. |
Химич Н. Моральні засади
християнства у духовному вихованні студентів// Рідна школа.- 2003.- №12.-
С.37-39. |
192. |
Хом'юк І.В. Про формування
професійної спрямованості студентів технічних ВНЗ у процесі вивчення теорії
ймовірностей// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2004.- №3.-
С.85-89 |
193. |
Храбан А.А. Ідентифікація
інтелектуального розвитку студентів в задачі оптимізації педагогічної
діяльності// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2003.- №2.-
С.106-115.- [Cтратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів
з вищою технічною освітою]. |
194. |
Худолий Н.Г. Повышение
качества профессиональной подготовки специалистов в инновационном высшем
образовательном учреждении// Инновации в образовании.- 2004.- №5.- С.5-11.
|
195. |
Цюприк А. Основні підходи
до проблеми організації самостійної роботи студентів// Педагогіка і психологія
професійної освіти.- 2003.- №6.- С.100-109. |
196. |
Цюх Ю. Автоматизированная
обучающая система для гуманитарного курса// Новий колегіум.- 2003.- №5-6.-
С.27-32. |
197. |
Чайковская О. Розроблення
та впровадження мультимедійних програмно-педагогічних систем у навчальний
процес// Вища освіта України.- 2004.- №1.- С.102-105. |
198. |
Чемоданова Т. Компьютерный
инжиниринг в инженерно-графическом образовании// САПР и графика.- 2004.-
№9.- С.96-99 |
199. |
Черкасов Н. О фундаментализации
учебного процесса/ Н.Черкасов, А.Чаусов, Е.Емченко// Новий колегіум.-
2003.- №5-6.- С.14-18.- [Некоторые аспекты усовершенствования учебного
процесса в высшей школе]. |
200. |
Черникова Т.В. Практика
студентов "помогающих " профессий: повинность или творческая
лаборатория профессионализма// Высшее образование сегодня.- 2004.- №10.-
С.42-48.- [Практика психологов и социальных педагогов]. |
201. |
Чернявська Л. Організація
самостійної роботи студентів (учнів)// Рідна школа.- 2004.- №5.- С.47-48.
|
202. |
Чернявська Л. Використання
автентичних матеріалів у навчанні іноземних мов// Рідна школа.- 2004.-
№3.- С.62-63. |
203. |
Чобітько М.Г. Самовдосконалення
студентів - майбутніх учителів у процесі особистісно орієнтованої професійної
підготовки// Педагогіка і психологія.- 2004.- №1.- С.57-70. |
204. |
Чунихина Л.В. Формирование
способности к эмоциональной саморегуляции у будущих практических психологов
в процессе профессиональной подготовки // Практична психологія та соціальна
робота.- 2004.- №5.- С.27-29.- [Психологія у ВНЗ] |
205. |
Шадриков В. Новая модель
специалиста: инновационная подготовка и компетентностный подход// Высшее
образование сегодня.- 2004.- №8.- С.27-31.- [Меняющиеся технологии производства
требуют специалиста не только высокой квалификации, но и способного успешно
выступать в роли предпринимателя и создателя рабочих мест]. |
206. |
Шевченко С.М. Концептуальна
модель соціокультурної складової змісту навчання іноземної мови в європейських
країнах// Педагогіка і психологія.- 2003.- №3-4.- С.155-162. |
207. |
Ширшов Е.В. Применение
информационно-педагогических технологий на основе нейросетевых решений//
Телекоммуникации и информатизация образования.- 2004.- №2.- С.55-56. |
208. |
Шульская И. TOEFL- это
не роскошь// Обучение за рубежом.- 2004.- №3.- С.58-59.- [Экзамен по английскому
языку]. |
209. |
Юхименко П. Проблеми релятивістського
і абсолютистського підходів до підготовки підручників з курсу "Історія
економічних учень"// Вища школа.- 2003.- №6.- С.66-73. |
210. |
Ягельська Н.В. Мовний
портфель як засіб рефлексивного оволодіння англійською мовою// Вісник
Вінницького політехнічного інституту.- 2003.- №5.- С.89-93.- [Рекомендації
Комісії з питань освіти при Раді Європи]. |
211. |
Ялапов Ф. Этнодидактика
как технология практико-ориентированного обучения// Alma mater.- 2004.-
№2.- С.45-46. |