1.
| Анисимов О.С.
Методологические проблемы и пути развития инженерного образования// Инновации
в образовании.- 2002.- №6.- С. 5-19.
|
2.
| Афендик А.П.
Соционическая техника преподавания и профориентации в учебных группах/ А.П.Афендик,
В.О.Матюхин// Менеджмент и кадры: психология управления,соционика.- 2003.-
№11.- С.49-51.
|
3.
| Бабак В. Фундаментальна
підготовка в сучасному університеті: традиції та перспективи/ В.Бабак, Е.Лузік//
Вища освіта України.- 2003.- №1.- С.78-83.
|
4.
| Барахсанова
Е. Педагогическая оценка готовности студентов к творческой деятельности//
Стандарты и качество.- 2003.- №8.- С.96-98.
|
5.
| Белоновская
И.Д. Интегрированная система "колледж - вуз"/ И.Д.Белоновская,
С.В.Вольнов// Профессиональное образование.- 2003.- №1.- С. 24-25.
|
6.
| Белявцев М.
Проблемы подготовки маркетологов для промышленных предприятий в условиях
транзитивной экономики/ М.Белявцев, В.Воробьев// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.-
С.97-103.
|
7.
| Берестова Л.И.
Новые образовательные технологии в учебном процессе// Телекоммуникации и
информатизация образования.- 2002.- №6.- С.46-47.
|
8.
| Бєлова Л.О.
Становлення системи управління навчально-виховним процесом у вищих навчальних
закладах України: нові умови та нові вимоги// Педагогіка і психологія.-
2002.- №3.- С. 27-29.
|
9.
| Бобко В. Тренінг-центри
як форма адаптації випускників навчальних закладів до нових умов бізнес-середовища//
Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.132-136.
|
10.
| Бобко Л. Гуманістичне
виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю
в аспекті експериментального дослідження// Педагогіка і психологія професійної
освіти.- 2003.- №3.- С.133-144.
|
11.
| Борисенко І.
Специфіка забезпечення наступності навчання в комплексі "ліцей-вищий
навчальний заклад"// Рідна школа.- 2003.- №1.- С.36-37. Ступенева освіта
|
12.
| Бочарова В.Г.
Социальная педагогика: диалог науки и практики// Педагогика.- 2003.- №9.-
С.3-10.
|
13.
| Буланий П. Про
міжпредметний зв'язок "фізика -математика" при вивченні цих дисциплін
у вищому технічному навчальному закладі/ П.Буланий, Ю.Таран// Освіта і управління.-
2002.- №4.- С.146-149.
|
14.
| Варич М.
Економіка вищої освіти - якісно новий підхід до функціонування ВНЗ// Освіта.-
2003.- №42.- С.5.[Економічна освіта] |
15.
| Васильєв О.
Як забезпечети науково-технічною інформацією сучасний університет?/ О.Васильєв,
О.Сегін, Т.Ярошенко// Вища школа.- 2003.- №1.- С.51-61. [Електронні бази
данних:INSPEC, AGRICOLA,PROMT,EBSCO та інш.] |
16.
| Ведерникова
Л.В. Формирование ценностных установок студента на творческую самореализацию//
Педагогика.- 2003.- №8.- С.47-53.
|
17.
| Вертегел А.
Профорієнтаційна робота в університеті// Рідна школа.- 2003.-№10.- С.56,60.
|
18.
| Волкогонова
О. Ідеали сучасної молоді, яка навчається у вищих навчальних закладах/ О.Волкогонова,
О.Паніна, О.Малов// Вища школа.- 2002.- №6.- С. 42-54.
|
19.
| Герасименко
О. Економічні методи мотивації науково-педагогічних працівників// Вища освіта
України.- 2003.-№2.- С.68-37.[Вдосконалення системи оплати праці] |
20.
| Гусев В.П.
Рейтинговая 100-бальная система оценок// Высшее образование сегодня.- 2003.-
№8.- С.40-43.
|
21.
| Дабагян А.
К вопросу о реформе высшего образования// Новий колегіум.- 2003.- №2.- С.9-14.
|
22.
| Даниленко В.Ю.
Методологічні проблеми неперервної педагогічної освіти/.Л.К.Даниленко, В.Ю.Мележик//
Вища школа.- 2003.- №2-3.- С.38-44.
|
23.
| Денисенко С.М.
Багаторівнева система підготовки фахівців в Україні: історія становлення
та проблеми розвитку// Гуманітарні науки.- 2002.- №2.- С. 94-99.
|
24.
| Дерешко Б.Ю.
Развитие образовательных инфотехнологий: сотрудничество вузов и корпораций
в ІТ-сфере/ Б.Ю.Дерешко, С.П.Лукьянов// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2003.- №3.- С.42-47.
|
25.
| Дерешко Б.Ю.
Технологические решения для образовательных систем:на пути информатизации/
Б.Ю.Дерешко, С.П.Лукьянов// Телекоммуникации и информатизация образования.-
2003.- №4.- С.43-48.
|
26.
| Добрынин В.
Ценностные ориентации учащихся и студенческой молодежи: особенности и тенденции/
В.Добрынин, Т.Кухтевич// Alma mater.- 2003.- №2.- С.13-16.
|
27.
| Дорош Н. Сучасні
проблеми біснес-освіти// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.140-143.
|
28.
| Драгомирова
І. Концептуальні аспекти формування сучасного спеціаліста// Вища школа.-
2002.- №2-3.- С.49-65.- [Виховна робота у ВНЗ].
|
29.
| Жарая С. Реформування
організації навчального процесу з вивчення іноземних мов в економічних вищих
навчальних закладах// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.120-125.
|
30.
| Журавель Г.
Організаційні засади реформування навчального процесу у вищій школі// Вісник
ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.65-68.
|
31.
| Загорський В.
Впровадження інформаційних технологій для оптимізації навчального процесу/
В.Загорський, О.Вовчак// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.88-92.
|
32.
| Зайцев В.В.
Проблемы информатизации образования в рамках экспедиционного проекта "По
следам Великого шелкового пути"// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2002.- №6.- С.101-106.
|
33.
| Захаревич В.Г.
Оценка качества работы преподавателей вуза/ В.Г.Захаревич, В.А.Обуховец
// Высшее образование сегодня.- 2003.- №5.- С.12-15.
|
34.
| Зимняя И.А.
Ключевые компетенции - новая парадигма результата образования// Высшее образование
сегодня.- 2003.- №5.- С.34-41.
|
35.
| Иванов Б.
Оценка образовательного процесса на кафедре// Стандарты и качество.- 2003.-
№8.- С.94-95.
|
36.
| Иванюк И.А.
Будущее образования за информационными и телекоммуникационными технологиями//
Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №4.- С.89-91.
|
37.
| Іздебська В.
Духовність і навчання у формуванні особистості студента// Вища школа.- 2002.-
№6.- С.29-35.
|
38.
| Кирокасьян Я.В.
Мультимедийные обучающие программы: актуальная необходимость или реальная
потребность?// Гуманітарні науки.- 2002.- №2.- С. 152-155.[Изучение немецкого
языка] |
39.
| Киселев А.Ф.
Непрерывная подготовка студентов в структуре университетского комплекса/
А.Ф.Киселев, Ю.В.Чеботаревский// Высшее образование сегодня.- 2002.- №12.-
С.21-23. Интеграция высшего и среднего образования, университетские комплексы,
Новые образовательные стандарты |
40.
| Кларк Ч. Информационные
и коммуникационные технологии: революция в образовании// Информатика и образование.-
2003.- №4.- С.3-7.
|
41.
| Кобяцька І.
Роль мотивації вивчення іноземної мови студентами технічних ВНЗ у період
адаптації// Педагогіка і психологія професійної освіти.-2002.- №5.- С. 82-
88.
|
42.
| Коваленко О.
Навчання для бізнесу. Бізнес для навчання. Тенденції розвитку безперервного
навчання за допомогою електронних технологій// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.-
С.33-37.
|
43.
| Ковальчук Т.
Репетиторство та підготовчі курси - додаткові знання чи бали?// Аудиторія.-
2003.- №9.- С.4.
|
44.
| Ковальчук Т.
У центрі уваги - наукові контакти, зв'язок з виробництвом і проблема підготовки
інженерних кадрів// Аудиторія.- 2003.- №18.- С. 4. [Міжнародний симпозіум
інженеров-механіків] |
45.
| Ковальчук Т.
Викладачи і студенти - антагоністи чи колеги?// Аудиторія.- 2003.- №28.-
С.6.
|
46.
| Ковальчук Т.
Чому студенти не люблять лекцій?// Аудиторія.- 2003.- №30.- С.5.
|
47.
| Козик В. Директивними
методами студента не виховаєш// Аудиторія.- 2003.- №6.- С.10. [Василь Козик
- проректор з навчальної роботи Львівської політехніки] |
48.
| Козлакова Г.
Проблеми створення і використання університетських WEB-ресурсів// Освіта.-
2003.- №45.- С.3.
|
49.
| Кокарева А.
Методика організації і проведення практичних робіт з природничих дисциплін//
Вища освіта України.- 2002.- №4.- С. 91-98.
|
50.
| Колесов В. Инновации
тоже могут быть эффективными// Высшее образование сегодня.- 2003.- №9.-
С.12-15. [Инновации в области экономического образования].
|
51.
| Колоколов А.С.
Методика разработки и представления материала для учебных видеофильмов/
А.С.Колоколов, В.М.Кроль, Е.Д.Сотникова// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2003.- №1.- С.33-41.
|
52.
| Коляда М.
Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів//
Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2003.- №1.- С.46-59.
|
53.
| Коляда М.Г.
Інформаційна культура економіста в умовах ринкової економіки// Педагогіка
і психологія.- 2003.- №2.- С.73-81.
|
54.
| Корольов Б.І.
До проблеми управління виховною роботою у вищій школі у сучасних умовах//
Педагогіка і психологія.- 2002.- №3.- С.61-62.
|
55.
| Корольчук О.
Національне та громадянське виховання студентської молоді/ О.Корольчук,
М.Поночовний// Вісник Київського національного торговельно-економічного
університету.- 2003.- №1.- С. 85-91.
|
56.
| Косило Е.Е.
Структурный анализ формирования коммуникативной компетентности у студентов
высших учебных заведений// Инновации в образовании.- 2003.- №3.- С.75-85.
|
57.
| Кравченко Е.
Внутривузовская система обучения качеству// Стандарты и качество.- 2003.-
№8.- С.83-84.
|
58.
| Кришменінська
Л. Проблеми формування змісту професійної освіти в умовах ступеневої підготовки
фахівців// Освіта України.- 2003.- №13.- С.5.
|
59.
| Кувалдина Т.А.
Тезаурус как дидактическое средство систематизации понятий курса информатики//
Информатика и образование.- 2003.- №11.- С.2-7.
|
60.
| Кулик М. На
шляху оновлення змісту навчання/ М.Кулик, А.Полухін// Вища освіта України.-
2003.- №1.- С.84-88.
|
61.
| Ларионава Г.
Организация самостоятельной работы студентов// Педагогика.- 2003.- №4.-
С.107-109.
|
62.
| Лисенко Л.Г.
Електронні підручники:чи готове до них суспільство// Освіта.- 2003.- №51.-
С.3.
|
63.
| Логинов В.А.
Интернет: все ли так просто? О психологических проблемах использования сети
Интернет в образовании// Гуманітарні науки.- 2002.- №2.- С. 156-164.
|
64.
| Лозинский О.
Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального
процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця//
Аудиторія.- 2003.- №37.- С.7-9.
|
65.
| Локшина О.І.
Моніторінг якості освіти: світовий досвід// Педагогіка і психологія.- 2003.-
№1.- С.108-117.
|
66.
| Лузік Е. Інженер
для ХХ1 століття// Освіта.- 2003.- №9.- С.6. [Формування умов оптимізації
навчального процесу в вищій технічній школі] |
67.
| Лукінов І. Економічна
наука й освіта в інтересах державної політики// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/1.-
С.9-15.
|
68.
| Мануйлов В.Ф.
Инновации? Инновации... Инновации/ В.Ф.Мануйлов, М.ПриходькоВ, В.М.Жураковский//
Высшее образование сегодня.- 2003.- №6.- С.42-44. [Инновации в высшей технической
школе] |
69.
| Мареллі Ф. Здобуття
ступеня магістра маркетингу за допомогою електронної пошти: друга фаза транснаціонального
навчального маркетингу// Вища школа.- 2002.- №2-3.- С.95-102.
|
70.
| Маслікова І.
Вища школа: до проблеми тестування// Освіта і управління.- 2003.- №3.- С.114-119.
|
71.
| Московник В.
Проблемы реформирования деятельности кафедр в классических университетах//
Новий колегіум.- 2002.- №3.- С.3-8.
|
72.
| Николаева Т.А.
Подготовка будущих инженеров в контексте безопасности жизнедеятельности//
Педагогика.- 2003.- №4.- С.65-70.
|
73.
| Новиков С.П.
Применение новых информационных технологий в образовательном процессе//
Педагогика.- 2003.- №9.- С.32-39.
|
74.
| Нуждин В.Н.
Стратегическое управление качеством образования/ В.Н.Нуждин, Г.Кадамцев//
Высшее образование сегодня.- 2003.- №4.- С.6-13.
|
75.
| Образцов П.И.
Автоматизированное рабочее место преподавателя вуза// Телекоммуникации и
информатизация образования.- 2003.- №3.- С.30-35.
|
76.
| Образцов П.И.
Информационно-технологическое обеспечение учебного процеса в высшей школе//
Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №2.- С.25-35.
|
77.
| Образцова П.И.
Обеспечение учебного процесса в условиях информатизации высшей школы// Педагогика.-
2003.- №5.- С.27-32.
|
78.
| Окулич-Казарин
В. Об унификации содержания первой ступени высшего образования// Alma
mater.- 2003.- №6.- С.13-14.
|
79.
| Павленко А.
Розвиток вищої економічної освіти, зорієнтованої на сучасного студента/
А.Павленко, Т.Оболенська// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.45-51.
|
80.
| Перспективні
засоби систем контролю та керування знаннями студентів в навчальних інформаційних
продуктах на базі засобів компьютерних телекомунікацій/ О.П.Войченко, О.В.Данилова,
О.Ф.Манако, В.В.Манако// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2003.-
С.92-97. [Cтратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з
вищою освітою].
|
81.
| Плещеев В. Методология
адаптивного образования в области программирования// Высшее образование
сегодня.- 2003.- №10.- С.52-57.
|
82.
| Плещеев В. Оценка
работы кафедры вуза с помощью программного комплекса "Аналитик"//
Новий колегіум.- 2003.- №1.- С.41-43 |
83.
| Пліщук М. Фактори
самореалізації особистості викладача і студентів// Рідна школа.- 2003.-
№1.- С.35-36.
|
84.
| Поважна Л.
Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних
закладах на базі офісних технологій/ Л.Поважна, СкопеньМ, Ю.Земліна// Педагогіка
і психологія професійної освіти.- 2003.- №1.- 144-152.
|
85.
| Погребняк В.
Неперервна освіта в Україні: організаційно-правовий і соціально-економічний
аспекти// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.9-12.
|
86.
| Положення Про
підвищення кваліфікації викладачів навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності"//
Освіта.- 2003.- №42.- С.3.
|
87.
| Полуніна О.В.
До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому
закладі освіти// Практична психологія та соціальна робота.- 2003.- №2-3.-
С.133-134. [Педагогічна психологія] |
88.
| Порус В. Про
кризу філософії як навчальної дисципліни.// Вища школа.- 2003.- №2-3.- С.84-90.
|
89.
| Посохова І.
Система моніторингу в інженерно-педагогічному ВНЗ// Новий колегіум.- 2003.-
№1.- С. 19-21.[Безперервне стеження за навчальним процесом та його корекція
ведуть до підвищення якості освіти] |
90.
| Прокопчук Л.О.
Стратегия развития высшего образования и обеспечения качества// Высшее образование
сегодня.- 2003.- №4.- С.14-17.
|
91.
| Разумный Д.В.
Перспективы расширения информационного образовательного пространства на
основе спутникового телевидения// Телекоммуникации и информатизация образования.-
2003.- №1.- С.24-33.
|
92.
| Резник С.Д.
Организационно-управленческая культура студента - инновационный подход//
Высшее образование сегодня.- 2003.- №10.- С.34-40. [Самостоятельная работа
студентов] |
93.
| Рибніков С.
Стандартизація вищої освіти: системний підхід/ С.Рибніков, Н.Рибнікова//
Новий колегіум.- 2002.-№4-5.- С.14-16.
|
94.
| Рожжерс К. Вчитися
бути вільним// Освіта і управління.- 2002.- №4.- С.126-145. Виховання особистості,
гуманізація освіти |
95.
| Романовський
О.Г. Освітнє середовище як важлива передумова формування гуманітарно-технічної
еліти// Педагогіка і психологія.- 2002.- №3.- С.93-97.
|
96.
| Сальников В.
Реформирование организации учебного процесса и повышение качества обучения/
В.Сальников, А.Кукин// Alma mater.- 2003.- №7.- С.29-32.
|
97.
| Самуйлов С.В.
Использование электронных средств контроля знаний в учебном процессе// Телекоммуникации
и информатизация образования.- 2002.- №5.- С.109-112.
|
98.
| Сидоренко О.Л.
Освітній простір вищого навчального закладу як визначальний чинник формування
фахівця нового типу// Педагогіка і психологія.- 2002.- №3.- С.98-100.
|
99.
| Сидоренко О.Л.
Про способи підвищення ефективності взаємодії викладача зі студентами//
Педагогіка і психологія.- 2002.- №1-2.- С.83-97.
|
100.
| Скнар О. Лекція
як метод і форма навчання у вищій школі// Освіта.- 2003.- №24-25.- С.10-11.
|
101.
| Скрипник М.
Ігри дорослих. Інтерактивні методи післядипломного навчання// Управління
освітою.- 2003.- №20.- С.8-11.
|
102.
| Стародубцев
В.А. Инновационная роль виртуальных лабораторных работ и компьютерных практикумов/
В.А.Стародубцев, А.Ф.Федоров// Инновации в образовании.- 2003.- №2.- С.79-88.
|
103.
| Сумцова Н.В.
Обеспечение качества образования: пути повышения эффективности учебного
процесса/ Н.В.Сумцова, В.Н.Едронова// Высшее образование сегодня.- 2003.-
№6.- С.30-35.
|
104.
| Тамарская Н.
Непрерывное педагогическое образование как среда формирования управленческой
культуры педагога// Alma mater.- 2003.- №7.- С.55-56.
|
105.
| Тинний В. Ідеї
гуманізму в сучасній педагогіці/ В.Тинний, В.Колечко// Вища школа.- 2002.-
№2-3.- С.72-78.
|
106.
| Тинякова Е.
Три задачи курса философии// Alma mater.- 2002.- №11.- С.52.
|
107.
| Ткачук В. Інформаційні
технології в системі вищої освіти: етапи впровадження// Вища освіта України.-
2002.- №4.- С. 43-47.
|
108.
| Ткачук В. Інформаційні
технології педагогіки співпраці// Вища освіта України.- 2003.- №1.- С.96-100
|
109.
| Туманов Е.А.
Макроэкономика для магистрантов// Высшее образование сегодня.- 2003.- №10.-
С.24-27.
|
110.
| Удовенко М.В.
Психологічне супроводження розвитку особистості в системі безперервної освіти//
Практична психологія та соціальна робота.- 2003.- №8.- С.75-76.- [Психологія
у ВНЗ.].
|
111.
| Федоров И.Б.
Новая концепция инженерного образования// Высшее образование сегодня.- 2002.-
№11.- С.24-31.
|
112.
| Филатов А.Ю.
Управление информационными ресурсами учебного заведения// Высшее образование
сегодня.- 2003.- №4.- С.46-47.
|
113.
| Химич Н. Моральні
засади християнства у духовному вихованні студентів// Рідна школа.- 2003.-
№12.- С.37-39.
|
114.
| Храбан А.А.
Ідентифікація інтелектуального розвитку студентів в задачі оптимізації педагогічної
діяльності// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2003.- №2.- С.106-115.
[Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною
освітою].
|
115.
| Христиановский
В. Интерактивная электронная обучающая система по курсу "Международная
экономика" Донецкого национального университета// Вісник ТАНГ.- 2003.-
№5/2.- С.97-103.
|
116.
| Хутинаев С.З.
О принципах реализации инновационных технологий в системе современного высшего
профессионального образования// Инновации в образовании.- 2003.- №4.- С.38-43.
|
117.
| Черкасов А.Н.
Опыт разработки модели учебного процеса в вузе// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2003.- №1.- С.41-4 |
118.
| Черкесов А.Н.
Проблемы оптимизации планирования учебного процесса// Телекоммуникации и
информатизация образования.- 2002.- №6.- С.57-59.
|
119.
| Шадриков В.Д.
Информационные технологии и педагогика// Телекоммуникации и информатизация
образования.- 2002.- №5.- С.36-38.
|
120.
| Шадриков В.Д.
Сравнительный анализ традиционной и информационно-телекоммуникационной форм
образования// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №4.-
С.30-34.
|
121.
| Шаронова Н.В.
Інформатизація освіти та управління вищим навчальним закладом: сучасний
стан та тенденції розвитку// Педагогіка і психологія.- 2002.- №3.- С.140-144.
|
122.
| Швець В. Застосування
результатів сучасних спектроскопічних досліджень при викладанні курсу фізики
й фізичної хімії// Вища школа.- 2002.- №2-3.- С.41-48.
|
123.
| Швець В. Ліцензування
та акредитація спеціальності "Облік і аудит" у вищих навчальних
закладах України// Бухгалтерський облік і аудит.- 2003.- №10.- С. 29-38.-
[Система підготовки кадрів.].
|
124.
| Шило В. До питання
моделювання навчальної діяльності в системі інженерної освіти// Вища освіта
України.- 2002.- №4.- С.76-80.
|
125.
| Шкутина Л.А.
Автоматизированные обучающие системы как компонент современных технологий
обучения// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2002.- №5.- С.60-68.
|
126.
| Юхно О. Соціально-культурні
аспекти організації навчально-виховної роботи у ВНЗ// Педагогіка і психологія
професійної освіти.-2002.- №5.- С.253-260.
|