НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА
1. Анисимов О.С. Методологические проблемы и пути развития инженерного образования// Инновации в образовании.- 2002.- №6.- С. 5-19.
2. Афендик А.П. Соционическая техника преподавания и профориентации в учебных группах/ А.П.Афендик, В.О.Матюхин// Менеджмент и кадры: психология управления,соционика.- 2003.- №11.- С.49-51.
3. Бабак В. Фундаментальна підготовка в сучасному університеті: традиції та перспективи/ В.Бабак, Е.Лузік// Вища освіта України.- 2003.- №1.- С.78-83.
4. Барахсанова Е.  Педагогическая оценка готовности студентов к творческой деятельности// Стандарты и качество.- 2003.- №8.- С.96-98.
5. Белоновская И.Д. Интегрированная система "колледж - вуз"/ И.Д.Белоновская, С.В.Вольнов// Профессиональное образование.- 2003.- №1.- С. 24-25.
6. Белявцев М. Проблемы подготовки маркетологов для промышленных предприятий в условиях транзитивной экономики/ М.Белявцев, В.Воробьев// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.97-103.
7. Берестова Л.И. Новые образовательные технологии в учебном процессе// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2002.- №6.- С.46-47.
8. Бєлова Л.О. Становлення системи управління навчально-виховним процесом у вищих навчальних закладах України: нові умови та нові вимоги// Педагогіка і психологія.- 2002.- №3.- С. 27-29.
9. Бобко В. Тренінг-центри як форма адаптації випускників навчальних закладів до нових умов бізнес-середовища// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.132-136.
10. Бобко Л. Гуманістичне виховання студентів вищих навчальних закладів фінансово-економічного профілю в аспекті експериментального дослідження// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2003.- №3.- С.133-144.
11. Борисенко І. Специфіка забезпечення наступності навчання в комплексі "ліцей-вищий навчальний заклад"// Рідна школа.- 2003.- №1.- С.36-37. Ступенева освіта
12. Бочарова В.Г. Социальная педагогика: диалог науки и практики// Педагогика.- 2003.- №9.- С.3-10.
13. Буланий П. Про міжпредметний зв'язок "фізика -математика" при вивченні цих дисциплін у вищому технічному навчальному закладі/ П.Буланий, Ю.Таран// Освіта і управління.- 2002.- №4.- С.146-149.
14. Варич М.  Економіка вищої освіти - якісно новий підхід до функціонування ВНЗ// Освіта.- 2003.- №42.- С.5.[Економічна освіта] 
15. Васильєв О. Як забезпечети науково-технічною інформацією сучасний університет?/ О.Васильєв, О.Сегін, Т.Ярошенко// Вища школа.- 2003.- №1.- С.51-61. [Електронні бази данних:INSPEC, AGRICOLA,PROMT,EBSCO та інш.]
16. Ведерникова Л.В. Формирование ценностных установок студента на творческую самореализацию// Педагогика.- 2003.- №8.- С.47-53.
17. Вертегел А.  Профорієнтаційна робота в університеті// Рідна школа.- 2003.-№10.- С.56,60.
18. Волкогонова О. Ідеали сучасної молоді, яка навчається у вищих навчальних закладах/ О.Волкогонова, О.Паніна, О.Малов// Вища школа.- 2002.- №6.- С. 42-54.
19. Герасименко О. Економічні методи мотивації науково-педагогічних працівників// Вища освіта України.- 2003.-№2.- С.68-37.[Вдосконалення системи оплати праці]
20. Гусев В.П.  Рейтинговая 100-бальная система оценок// Высшее образование сегодня.- 2003.- №8.- С.40-43.
21. Дабагян А.  К вопросу о реформе высшего образования// Новий колегіум.- 2003.- №2.-   С.9-14.
22. Даниленко В.Ю. Методологічні проблеми неперервної педагогічної освіти/.Л.К.Даниленко, В.Ю.Мележик// Вища школа.- 2003.- №2-3.- С.38-44.
23. Денисенко С.М. Багаторівнева система підготовки фахівців в Україні: історія становлення та проблеми розвитку// Гуманітарні науки.- 2002.- №2.- С. 94-99.
24. Дерешко Б.Ю. Развитие образовательных инфотехнологий: сотрудничество вузов и корпораций в ІТ-сфере/ Б.Ю.Дерешко, С.П.Лукьянов// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №3.- С.42-47.
25. Дерешко Б.Ю. Технологические решения для образовательных систем:на пути информатизации/ Б.Ю.Дерешко, С.П.Лукьянов// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №4.- С.43-48.
26. Добрынин В. Ценностные ориентации учащихся и студенческой молодежи: особенности и тенденции/ В.Добрынин, Т.Кухтевич// Alma mater.- 2003.- №2.- С.13-16.
27. Дорош Н. Сучасні проблеми біснес-освіти// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.140-143.
28. Драгомирова І. Концептуальні аспекти формування сучасного спеціаліста// Вища школа.- 2002.- №2-3.- С.49-65.- [Виховна робота у ВНЗ].
29. Жарая С. Реформування організації навчального процесу з вивчення іноземних мов в економічних вищих навчальних закладах// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.120-125.
30. Журавель Г. Організаційні засади реформування навчального процесу у вищій школі// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.65-68.
31. Загорський В. Впровадження інформаційних технологій для оптимізації навчального процесу/ В.Загорський, О.Вовчак// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.88-92.
32. Зайцев В.В. Проблемы информатизации образования в рамках экспедиционного проекта "По следам Великого шелкового пути"// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2002.- №6.- С.101-106.
33. Захаревич В.Г. Оценка качества работы преподавателей вуза/ В.Г.Захаревич, В.А.Обуховец // Высшее образование сегодня.- 2003.- №5.- С.12-15.
34. Зимняя И.А. Ключевые компетенции - новая парадигма результата образования// Высшее образование сегодня.- 2003.- №5.- С.34-41.
35. Иванов Б.  Оценка образовательного процесса на кафедре// Стандарты и качество.- 2003.- №8.- С.94-95.
36. Иванюк И.А. Будущее образования за информационными и телекоммуникационными технологиями// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №4.- С.89-91.
37. Іздебська В. Духовність і навчання у формуванні особистості студента// Вища школа.- 2002.- №6.- С.29-35.
38. Кирокасьян Я.В. Мультимедийные обучающие программы: актуальная необходимость или реальная потребность?// Гуманітарні науки.- 2002.- №2.- С. 152-155.[Изучение немецкого языка]
39. Киселев А.Ф. Непрерывная подготовка студентов в структуре университетского комплекса/ А.Ф.Киселев, Ю.В.Чеботаревский// Высшее образование сегодня.- 2002.- №12.- С.21-23. Интеграция высшего и среднего образования, университетские комплексы, Новые образовательные стандарты
40. Кларк Ч. Информационные и коммуникационные технологии: революция в образовании// Информатика и образование.- 2003.- №4.- С.3-7.
41. Кобяцька І. Роль мотивації вивчення іноземної мови студентами технічних ВНЗ у період адаптації// Педагогіка і психологія професійної освіти.-2002.- №5.- С. 82- 88.
42. Коваленко О. Навчання для бізнесу. Бізнес для навчання. Тенденції розвитку безперервного навчання за допомогою електронних технологій// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.33-37.
43. Ковальчук Т. Репетиторство та підготовчі курси - додаткові знання чи бали?// Аудиторія.- 2003.- №9.- С.4.
44. Ковальчук Т. У центрі уваги - наукові контакти, зв'язок з виробництвом і проблема підготовки інженерних кадрів// Аудиторія.- 2003.- №18.- С. 4. [Міжнародний симпозіум інженеров-механіків]
45. Ковальчук Т.  Викладачи і студенти - антагоністи чи колеги?// Аудиторія.- 2003.- №28.- С.6.
46. Ковальчук Т.  Чому студенти не люблять лекцій?// Аудиторія.- 2003.- №30.- С.5.
47. Козик В. Директивними методами студента не виховаєш// Аудиторія.- 2003.- №6.- С.10. [Василь Козик - проректор з навчальної роботи Львівської політехніки]
48. Козлакова Г.  Проблеми створення і використання університетських WEB-ресурсів// Освіта.- 2003.- №45.- С.3.
49. Кокарева А. Методика організації і проведення практичних робіт з природничих дисциплін// Вища освіта України.- 2002.- №4.- С. 91-98.
50. Колесов В. Инновации тоже могут быть эффективными// Высшее образование сегодня.- 2003.- №9.- С.12-15. [Инновации в области экономического образования].
51. Колоколов А.С. Методика разработки и представления материала для учебных видеофильмов/ А.С.Колоколов, В.М.Кроль, Е.Д.Сотникова// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №1.- С.33-41.
52. Коляда М.  Діяльнісний підхід у формуванні інформаційної культури майбутніх економістів// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2003.- №1.- С.46-59.
53. Коляда М.Г.  Інформаційна культура економіста в умовах ринкової економіки// Педагогіка і психологія.- 2003.- №2.- С.73-81.
54. Корольов Б.І. До проблеми управління виховною роботою у вищій школі у сучасних умовах// Педагогіка і психологія.- 2002.- №3.- С.61-62.
55. Корольчук О. Національне та громадянське виховання студентської молоді/ О.Корольчук, М.Поночовний// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2003.- №1.- С. 85-91.
56. Косило Е.Е. Структурный анализ формирования коммуникативной компетентности у студентов высших учебных заведений// Инновации в образовании.- 2003.- №3.- С.75-85.
57. Кравченко Е.  Внутривузовская система обучения качеству// Стандарты и качество.- 2003.- №8.- С.83-84.
58. Кришменінська Л. Проблеми формування змісту професійної освіти в умовах ступеневої підготовки фахівців// Освіта України.- 2003.- №13.- С.5.
59. Кувалдина Т.А. Тезаурус как дидактическое средство систематизации понятий курса информатики// Информатика и образование.- 2003.- №11.- С.2-7.
60. Кулик М. На шляху оновлення змісту навчання/ М.Кулик, А.Полухін// Вища освіта України.- 2003.- №1.- С.84-88.
61. Ларионава Г. Организация самостоятельной работы студентов// Педагогика.- 2003.- №4.- С.107-109.
62. Лисенко Л.Г. Електронні підручники:чи готове до них суспільство// Освіта.- 2003.- №51.- С.3.
63. Логинов В.А. Интернет: все ли так просто? О психологических проблемах использования сети Интернет в образовании// Гуманітарні науки.- 2002.- №2.- С. 156-164.
64. Лозинский О. Концептуальні засади кредитно-модульної системи організації навчального процесу та особливості формування навчальної програми підготовки фахівця// Аудиторія.- 2003.- №37.- С.7-9.
65. Локшина О.І.  Моніторінг якості освіти: світовий досвід// Педагогіка і психологія.- 2003.- №1.- С.108-117.
66. Лузік Е. Інженер для ХХ1 століття// Освіта.- 2003.- №9.- С.6. [Формування умов оптимізації навчального процесу в вищій технічній школі]
67. Лукінов І. Економічна наука й освіта в інтересах державної політики// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/1.- С.9-15.
68. Мануйлов В.Ф. Инновации? Инновации... Инновации/ В.Ф.Мануйлов, М.ПриходькоВ, В.М.Жураковский// Высшее образование сегодня.- 2003.- №6.- С.42-44. [Инновации в высшей технической школе]
69. Мареллі Ф. Здобуття ступеня магістра маркетингу за допомогою електронної пошти: друга фаза транснаціонального навчального маркетингу// Вища школа.- 2002.- №2-3.- С.95-102.
70. Маслікова І. Вища школа: до проблеми тестування// Освіта і управління.- 2003.- №3.- С.114-119.
71. Московник В. Проблемы реформирования деятельности кафедр в классических университетах// Новий колегіум.- 2002.- №3.- С.3-8.
72. Николаева Т.А. Подготовка будущих инженеров в контексте безопасности жизнедеятельности// Педагогика.- 2003.- №4.- С.65-70.
73. Новиков С.П. Применение новых информационных технологий в образовательном процессе// Педагогика.- 2003.- №9.- С.32-39.
74. Нуждин В.Н. Стратегическое управление качеством образования/ В.Н.Нуждин, Г.Кадамцев// Высшее образование сегодня.- 2003.- №4.- С.6-13.
75. Образцов П.И. Автоматизированное рабочее место преподавателя вуза// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №3.- С.30-35.
76. Образцов П.И. Информационно-технологическое обеспечение учебного процеса в высшей школе// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №2.- С.25-35.
77. Образцова П.И. Обеспечение учебного процесса в условиях информатизации высшей школы// Педагогика.- 2003.- №5.- С.27-32.
78. Окулич-Казарин В.  Об унификации содержания первой ступени высшего образования// Alma mater.- 2003.- №6.- С.13-14.
79. Павленко А. Розвиток вищої економічної освіти, зорієнтованої на сучасного студента/ А.Павленко, Т.Оболенська// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.45-51.
80. Перспективні засоби систем контролю та керування знаннями студентів в навчальних інформаційних продуктах на базі засобів компьютерних телекомунікацій/ О.П.Войченко, О.В.Данилова, О.Ф.Манако, В.В.Манако// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2003.- С.92-97. [Cтратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою освітою].
81. Плещеев В. Методология адаптивного образования в области программирования// Высшее образование сегодня.- 2003.- №10.- С.52-57.
82. Плещеев В. Оценка работы кафедры вуза с помощью программного комплекса "Аналитик"// Новий колегіум.- 2003.- №1.- С.41-43
83. Пліщук М. Фактори самореалізації особистості викладача і студентів// Рідна школа.- 2003.- №1.- С.35-36.
84. Поважна Л.  Удосконалення управління виробничою практикою студентів у вищих навчальних закладах на базі офісних технологій/ Л.Поважна, СкопеньМ, Ю.Земліна// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2003.- №1.- 144-152.
85. Погребняк В. Неперервна освіта в Україні: організаційно-правовий і соціально-економічний аспекти// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.9-12.
86. Положення Про підвищення кваліфікації викладачів навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності"// Освіта.- 2003.- №42.- С.3.
87. Полуніна О.В. До проблеми психологічного забезпечення інноваційного навчання у вищому закладі освіти// Практична психологія та соціальна робота.- 2003.- №2-3.- С.133-134. [Педагогічна психологія]
88. Порус В. Про кризу філософії як навчальної дисципліни.// Вища школа.- 2003.- №2-3.- С.84-90.
89. Посохова І. Система моніторингу в інженерно-педагогічному ВНЗ// Новий колегіум.- 2003.- №1.- С. 19-21.[Безперервне стеження за навчальним процесом та його корекція ведуть до підвищення якості освіти]
90. Прокопчук Л.О. Стратегия развития высшего образования и обеспечения качества// Высшее образование сегодня.- 2003.- №4.- С.14-17.
91. Разумный Д.В. Перспективы расширения информационного образовательного пространства на основе спутникового телевидения// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №1.- С.24-33.
92. Резник С.Д. Организационно-управленческая культура студента - инновационный подход// Высшее образование сегодня.- 2003.- №10.- С.34-40. [Самостоятельная работа студентов]
93. Рибніков С. Стандартизація вищої освіти: системний підхід/ С.Рибніков, Н.Рибнікова// Новий колегіум.- 2002.-№4-5.- С.14-16.
94. Рожжерс К. Вчитися бути вільним// Освіта і управління.- 2002.- №4.- С.126-145. Виховання особистості, гуманізація освіти
95. Романовський О.Г. Освітнє середовище як важлива передумова формування гуманітарно-технічної еліти// Педагогіка і психологія.- 2002.- №3.- С.93-97.
96. Сальников В. Реформирование организации учебного процесса и повышение качества обучения/ В.Сальников, А.Кукин// Alma mater.- 2003.- №7.- С.29-32.
97. Самуйлов С.В. Использование электронных средств контроля знаний в учебном процессе// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2002.- №5.- С.109-112.
98. Сидоренко О.Л. Освітній простір вищого навчального закладу як визначальний чинник формування фахівця нового типу// Педагогіка і психологія.- 2002.- №3.- С.98-100.
99. Сидоренко О.Л. Про способи підвищення ефективності взаємодії викладача зі студентами// Педагогіка і психологія.- 2002.- №1-2.- С.83-97.
100. Скнар О. Лекція як метод і форма навчання у вищій школі// Освіта.- 2003.- №24-25.- С.10-11.
101. Скрипник М. Ігри дорослих. Інтерактивні методи післядипломного навчання// Управління освітою.- 2003.- №20.- С.8-11.
102. Стародубцев В.А. Инновационная роль виртуальных лабораторных работ и компьютерных практикумов/ В.А.Стародубцев, А.Ф.Федоров// Инновации в образовании.- 2003.- №2.- С.79-88.
103. Сумцова Н.В. Обеспечение качества образования: пути повышения эффективности учебного процесса/ Н.В.Сумцова, В.Н.Едронова// Высшее образование сегодня.- 2003.- №6.- С.30-35.
104. Тамарская Н. Непрерывное педагогическое образование как среда формирования управленческой культуры педагога// Alma mater.- 2003.- №7.- С.55-56.
105. Тинний В. Ідеї гуманізму в сучасній педагогіці/ В.Тинний, В.Колечко// Вища школа.- 2002.- №2-3.- С.72-78.
106. Тинякова Е. Три задачи курса философии// Alma mater.- 2002.- №11.- С.52.
107. Ткачук В. Інформаційні технології в системі вищої освіти: етапи впровадження// Вища освіта України.- 2002.- №4.- С. 43-47.
108. Ткачук В. Інформаційні технології педагогіки співпраці// Вища освіта України.- 2003.- №1.- С.96-100
109. Туманов Е.А. Макроэкономика для магистрантов// Высшее образование сегодня.- 2003.- №10.- С.24-27.
110. Удовенко М.В. Психологічне супроводження розвитку особистості в системі безперервної освіти// Практична психологія та соціальна робота.- 2003.- №8.- С.75-76.- [Психологія у ВНЗ.].
111. Федоров И.Б. Новая концепция инженерного образования// Высшее образование сегодня.- 2002.- №11.- С.24-31.
112. Филатов А.Ю. Управление информационными ресурсами учебного заведения// Высшее образование сегодня.- 2003.- №4.- С.46-47.
113. Химич Н. Моральні засади християнства у духовному вихованні студентів// Рідна школа.- 2003.- №12.- С.37-39.
114. Храбан А.А. Ідентифікація інтелектуального розвитку студентів в задачі оптимізації педагогічної діяльності// Вісник Вінницького політехнічного інституту.- 2003.- №2.- С.106-115. [Стратегія, зміст та нові технології підготовки спеціалістів з вищою технічною освітою].
115. Христиановский В. Интерактивная электронная обучающая система по курсу "Международная экономика" Донецкого национального университета// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/2.- С.97-103.
116. Хутинаев С.З. О принципах реализации инновационных технологий в системе современного высшего профессионального образования// Инновации в образовании.- 2003.- №4.- С.38-43.
117. Черкасов А.Н. Опыт разработки модели учебного процеса в вузе// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №1.- С.41-4
118. Черкесов А.Н. Проблемы оптимизации планирования учебного процесса// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2002.- №6.- С.57-59.
119. Шадриков В.Д. Информационные технологии и педагогика// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2002.- №5.- С.36-38.
120. Шадриков В.Д. Сравнительный анализ традиционной и информационно-телекоммуникационной форм образования// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2003.- №4.- С.30-34.
121. Шаронова Н.В. Інформатизація освіти та управління вищим навчальним закладом: сучасний стан та тенденції розвитку// Педагогіка і психологія.- 2002.- №3.- С.140-144.
122. Швець В. Застосування результатів сучасних спектроскопічних досліджень при викладанні курсу фізики й фізичної хімії// Вища школа.- 2002.- №2-3.- С.41-48.
123. Швець В. Ліцензування та акредитація спеціальності "Облік і аудит" у вищих навчальних закладах України// Бухгалтерський облік і аудит.- 2003.- №10.- С. 29-38.- [Система підготовки кадрів.].
124. Шило В. До питання моделювання навчальної діяльності в системі інженерної освіти// Вища освіта України.- 2002.- №4.- С.76-80.
125. Шкутина Л.А. Автоматизированные обучающие системы как компонент современных технологий обучения// Телекоммуникации и информатизация образования.- 2002.- №5.-     С.60-68.
126. Юхно О. Соціально-культурні аспекти організації навчально-виховної роботи у ВНЗ// Педагогіка і психологія професійної освіти.-2002.- №5.- С.253-260.