1. | Аавикоо
Я. Обеспечение качества: неортодоксальный взгляд на проблему// Alma mater.-
2002.- №6.- С. 3-8.
|
|||
2. | Альтбах
Ф. (Альтбах, Филип) Знание и образование как международный товар: крушение
идеи общественного блага// Alma mater.- 2002.- №7.- С. 40-44.
|
|||
3. | Андрейчиков А.В. Применение методов теории нечетких множеств для стратегического прогнозирования потребности в специалистах с высшим образованием / А.В.Андрейчиков, А.М.Шахов, Н.В.Кетько //Известие вузов. Машиностроение.- 2001.- №5. – С.66-72. | |||
4. | Ачкасова
Г. Об одной из ценностей современного образования// Alma mater.- 2002.-
№7.- С.6- 10.
|
|||
5. | Балакина А.П. Эффективность управления вузом и педагогический менеджмент/ А.П.Балаки- на, Н.В.Солнцева// Высшее образование сегодня.- 2002.- №10.- С. 12-15. | |||
6. | Белофастова
Е. Диалектика стандартизации образования //Office.- 2002.- №5.– С.26-27.
|
|||
7. | Бурлаков О. Внутрішній контроль культури управління вищих навчальних закладів як фактор забезпечення підготовки та їх конкурентоспроможності// Вісник ТАНГ.- 2002.- №2.- С. 50-55. | |||
8. | Вар'янко О. Громадянська освіта: європейський підхід//Управління освітою.-2002.- №10.- С.4-5. | |||
9. | Волинка Г. Университет як соціокультурний феномен: історія і українська сучасність //Людина і політика.- 2002. - №2. –С.82-96. | |||
10. | Глен
Р. Як перекинути міст від складаних проблем транснаціональної освіти до
акредитації// Вища школа.- 2001.- №2-3.- С.101-113.
|
|||
11. | Гликман
И. Вера, религия и педагогика //Вестник высшей школы.- 2002. -№3. –С. 32-38.
|
|||
12. | Гришнова
О. Розвиток вищої освіти в Україні: тенденції, проблеми та шляхи їх вирішення
//Вища школа.- 2001.- № 2-3.- С. 22-34.
|
|||
13. | Еремкин
А.И. Резерв кадров вуза/ А.И.Еремкин, С.Д.Резник// Высшее образование сегодня.-
2002.- №11.- С.42-44.
|
|||
14. | Инновационные процессы в образовании//Инновации в образовании.- 2002.- №2. – С.4-11. | |||
15. | Каленюк
І. Освіта в ринковому середовищі//Підприємництво, господарство і право.-
2002.-№1. - С.96-99. |
|||
16. | Каленюк І. Приватний сектор вищої освіти України: тенденції розвитку в світовому контексті трансформаційних процесів// Вища освіта України.- 2002.- №2.- С.24-30. | |||
17. | Каленюк І. Фінансування загальної освіти за умов перехідної економіки України / І.Каленюк, В.Паламарчук// Економіст.- 2001.- №12.- С. 83-85. | |||
18. | Квієк М. Глобалізація і вища освіта// Вища школа.- 2001.- №4-5.- С.107-119. | |||
19. | Колин
К. Информационная глобализация общества и гуманитарная революция// Alma
mater.- 2002.- №8.- С.3-10.
|
|||
20. | Комарницький І. Гуманізація освіти і роль знань у новій економіці// Вісник ТАНГ.- 2002.- №8- 2.- С.147-149. | |||
21. | Кондравцов А. Модернизация образования как задача социального управления //Высшее образование сегодня.- 2002.- №3. – С.12-18. | |||
22. | Корсак К. Майбутнє вищої освіти /К.Корсак, Л.Лященко //Науковий світ.-2002.-№4.- С.14-15. | |||
23. | Корсак К. Нові міжнародні стандарти вищої освіти //Науковий світ.-2002. - №1. – С.14-15. | |||
24. | Корсак
К. Нове століття - нова вища освіта// Вища школа.- 2001.- №4-5.- С.62-72.
|
|||
25. | Кратт О. Специфіка функції попиту на послуги вищої школи// Вісник ТАНГ.- 2001.- №18.,Ч.4.- С.127-130. | |||
26. | Кремень В. "Не можна допустити, щоб в умовах економічного зростання не збільшувалися б витрати на освіту і науку" //Освіта України. –2002.– № 46 - С. 1. | |||
27. | Кремень
В. “Ми повинні бути кращими” //Освіта.-2002.- 6-13 березня.- С.2-3.
|
|||
28. | Кремень В. Вища освіта стає обов'язковим етапом у житті людини //Освіта України.- 2002.- № 46.- С.1,2-3. | |||
29. | Кремень В. Кошти передбачені на наступний рік, консервують нинішній стан освіти//Освіта України.- 2002.- № 89-90.- С. 1-2. | |||
30. | Кремень В. Освіта в ХХІ столітті стає пріоритетом у будь-якому суспільстві, в будь-якій державі//Педагогічна газета.– 2002. -№10-11.– С. 1-2. | |||
31. | Кремень В. Системність як запорука виконання освітньої доктрини //Урядовий кур’єр.- 2002.- 31 серпня.- С.5. | |||
32. | Кудин В.А. Обществу нужна новая гуманитарно-техническая интеллигенция// Педагогіка толерантності.- 2002.- №3.- С.21-26. | |||
33. | Литвин В. Українська культура і освіта в контексті суспільних трансформацій//Урядовий кур’єр.-2002.- 24 вересня.- С.4-5. | |||
34. | Лукичев
Г.А. Динамика Болонского процесса //Высшее образование сегодня. – 2002.
- №3. – С. 32-37.
|
|||
35. | Ляшенко Л. Освіта XXI століття: тенденція професіоналізації// Вища освіта України.- 2002.- №1.-С.83-88. | |||
36. | Макаркин
Н.П. Университет и рынок образовательных услуг/ Н.П.Макаркин, О.Б.Томилин//
Высшее образование сегодня.- 2002.- №10.- С.8-11.
|
|||
37. | Макбурні Г. Глобалізація: нова парадигма політики вищої освіти// Вища школа.- 2001.- №1.- С.104-120 | |||
38. | Методичні рекомендації щодо організації роботи приймальної комісії вищих навчальних закла- дів I-IV рівнів акредитації //Інформаційний вісник.-Вища освіта.- 2001.- №5.- С. 9-15. | |||
39. | Міщенко В. Особливості функціонування вищої школи України в ринкових умовах/ В.Міщенко, С.Науменкова// Вища школа.- 2001.- №1.- С.6-18. | |||
40. | Мосейчук
В. Стабільна освіта //Дебет- Кредит.- 2002.-№3.- С.14.
|
|||
41. | Ніколенко Ю. Фінансування вищої освіти в Україні: напрями та тенденції/ Ю.Ніколенко, Ю.Жукова// Вища освіта України.- 2002.- №2.- С.31-37. | |||
42. | Педагогика
противоречий или педагогика гармонии //Вестник высшей школы.- 2002. -№3.
– С.13-17.
|
|||
43. | Петренко В. Проблеми стандартизації вищої освіти //Стандартизація, сертифікація, якість.- 2001.- № 3.- С.45-50. | |||
44. | Підгорний А. Деякі методичні питання фінансування вищої освіти в Україні/ А.Підгорний, Т.Корольова// Вища освіта України.- 2002.- №2.- С.54-56. | |||
45. | Подмазін С.Шлях до суспільного розвитку. Критерії суспільного прогресу як орієнтири управління розвитком освіти України // Управління освітою.- 2002.-№7. – С. 10-11. | |||
46. | Савченко В. Визначення на мікрорівні загальної і додаткової потреби у фахівцях з вищою освітою за спеціальностями на основі балансових розрахунків// Україна: аспекти праці.- 2002.- №4.- С.23-29. | |||
47. | Семиноженко В. Інтелектуальна епоха, вищий рівень освіти//Педагогічна газета.- 2002.- №8- 9.- С. 3. | |||
48. | Совместная декларация по гармонизации европейской системы высшего образования //Высшее образование сегодня.- 2002. -№3. – С.38. | |||
49. | Современные проблемы экономики высшей школы // Педагогика. - 2002. - №3.- С.22-30. | |||
50. | Тацій В. Кожний етап розвитку суспільства вимогає реформування системи освіти// Вища школа.- 2001.- №4-5.- С.3-11. | |||
51. | Теоретико-методологічні
проблеми розвитку вищої освіти в Україні в трансформаційний період //Освіта.–
2002. - №47.– С. 9.
|
|||
52. | Тесленко
І. Вузи в Законі //Майбуття.- 2002. - №2. – С.2.
|
|||
53. | Труханов Г. Вища освіта – соціальні реалії //Освіта.- 2002. – 30січня-6 лютого.- С.6-7. | |||
54. | Чмыхов А.Н. Пути решения проблем управления вузами// Инновации в образовании.- 2002.- №3.- С. 69-80. | |||
55. | Щербань П. Вища школа та ії роль у відродженні національної еліти// Рідна школа .- 2002. - №5. – С. 24-28. |