Молодість
це час пошуку, творчості. Молода людина шукає свою дорогу, своє місце
в житті, шукає себе в цьому світі. Саме творчість і пошук вели крутими
віражами студентів творців рекламних проектів, продемонстрованих ними
на другій щорічній виставці в університетській бібліотеці.
Конкурс-виставка рекламних проектів проводилась факультетом бізнесу і кафедрою маркетингу спільно з бібліотекою в рамках Програми "Молодий спеціаліст XXІ століття" за підтримки рекламного агентства "Дайна" та СП "СТАТУС -АГ". Кращі рекламні проекти будуть представлені на Українському студентському фестивалі реклами, що відбудеться в м. Харкові. Роботи студентів розглядались компетентним журі у семи номінаціях: розробка макетів друкованої реклами; соціальна реклама; реклама спеціальності; розробка макетів зовнішньої реклами; реклама торгових марок; телереклама; інтериет-реклама. У конкурсі взяли участь 36 студентів, які представили 24 проекти. Тут і реклама телефону довіри. молодіжного кредитування, торгових марок, і антиникотинова реклама, реклама природних багатств і красот, реклама спеціальностей університету і навіть реклама інтернет-магазину. Учасники конкурсу почули відгуки фахівців про свої проекти, зауваження і пропозиції, отримали дипломи і подарунки. Найкращою визначено рекламу інтернет-магазину. її автор Ірин;: Захарчук отримала сертифікат переможця і представить свій проект на харківському фестивалі. Крім того, вона нагороджена" перехідним І гран-прі і цінним подарунком. Друге й трете місця в конкурсі посіли відповідно Віталій Федоришин ("Завітайте на наш сайт") та Олександр Бондар ("Абітурієнт обирає маркетинг"). Тож хай не згасає творча іскорка в студентів і надалі. Адже, як сказав, виступаючи перед конкурсантами, директор інституту економіки і управління М.І. Бондаренко, "такого часу, щоб працювати на себе і творити себе, крім студентського, немає". Тому творіть активно себе, працюйте на свій авторитет рекламуйте свої знання і можливості своєю працею і творчим завзяттям! Т. Боднарук
|