Свої
практичні спроби в рекламній діяльності студенти різних спеціальностей
двох факультетів Технологічного університету Поділля - бізнесу і права
та інженерно-економічного - вирішили винести на суд однокашників та
викладачів.
Перший конкурс - виставка студентських рекламних проектів
відбувся у залі економічної літератури бібліотеки ТУПу. Об'єктами реклами
студенти вибрали книги науковців університету, які вийшли у світ нинішнього
року: "Комп'ютерний аналіз" В. В. Лук'янової, "Основи
інтелектуальної власності" Г. М. Драпака і М. Є. Скиби та "Менеджмент"
В. В. Стадник і
М. А. Иохни.
Вісім студентських проектів оцінювало головне журі,
авторське журі та глядачі. Найвищі оцінки здобув проект, розроблений
третьокурсниками-економістами Віталієм Бартошеком і Віталієм Котвицьким.
В. ОКІПНИЙ