Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


Станом на 01.09.2021 р.
РОГУЛЬСЬКА ОКСАНА ОЛЕКСАНДРІВНА
доктор педагогічних наук



   Рогульська Оксана Олександрівна народилася 22 жовтня 1979 року у місті Хмельницькому.
   1996 р. закінчила спеціалізовану школу №19 з поглибленим вивченням англійської мови у місті Хмельницькому.
   У 1996 р. вступила до Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за спеціальністю "англійська мова і література та німецька мова", який закінчила у 2001 р. та здобула кваліфікацію "вчитель англійської і німецької мов та зарубіжної літератури".
   З 2001 по 2003 роки працювала викладачем кафедри іноземної філології в Технологічному університеті Поділля (м. Хмельницький).
   З 2003 по 2008 роки навчалася в очній цільовій аспірантурі Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
   З 2008 донині працює у Хмельницькому національному університеті на кафедрі практики іноземної мови та методики викладання (з 2021 року кафедра іншомовної освіти та міжкультурної комунікації), спочатку на посаді викладача, з 2009 року старшого викладача, з 2010 – доцента. У 2010 році захистила кандидатську дисертацію на тему "Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх перекладачів засобами сучасних інформаційних технологій" у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
   2011 року присвоєно вчене звання доцента.
   З 2018 по 2020 рр. навчалася в докторантурі Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за спеціальністю 015 – професійна освіта (спеціалізація: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти).
   2020 року захистила докторську дисертацію на тему "Теорія і практика підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти" у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти.
   Загальний педагогічний стаж роботи Рогульської Оксани Олександрівни – 20 років.
   Викладає дисципліни: "Історія зарубіжної літератури", "Практичний курс англійської мови", "Сучасна англійська мова", "Аналітичне читання", "Контрастивна лінгвістика".
   Rogulska Oxana, Doctor of Pedagogical Sciences, Associate Professor, Associate Professor of the Department of Foreign Language Education and Intercultural Communication
    Professional and scientific interests (Професійні та наукові інтереси) Modern research of the theory and methods of professional education; theoretical, methodological and methodical principles of training future foreign language teachers in the context of information and learning environment in higher education institutions (HEIs).

ОСНОВНІ ОПУБЛІКОВАНІ ПРАЦІ

Монографії, розділи в колективних монографіях, навчальні посібники
1. Enjoy your home reading = Насолоджуйтеся домашнім читанням : навч. посіб. / Н. М. Бідюк, О. О. Рогульська. – Хмельницький : ХНУ, 2016. – 182 с.
2. Enjoy your home reading = Насолоджуйтеся домашнім читанням : навч. посіб. / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова. – Хмельницький : ХНУ, 2018. – 237 с.
3. European experience of the foreign languages teachers’ training / O. O. Rogulska, O. V. Magdiuk, O. V. Tarasova // Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations : collective monograph. – Warsaw : BMT Erida Sp. z o.o., 2019. – Pt. 1. – P. 37–59.
4. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти: теорія і практика : монографія / О. О. Рогульська. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – 511 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 333–400.
Статті в журналах та збірниках наукових праць
5. M-LEARNING як інноваційна технологія у навчанні іноземної мови / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2016. – Вип. 45. – С. 318–321.
6. Peculiarities of the future foreign languages teachers’ professional training via means of information and communication technologies / O. Rogulska, O. Tarasova // International Journal of Economics and Society. – 2016. – Vol. 2, Iss. 7. – P. 89–95.
7. Використання smart-технологій у освітньому процесі вітчизняної вищої школи / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2016. – Вип. 47. – С. 249–252.
8. Інтернет-технології у навчанні іноземних мов: переваги та недоліки / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот.. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2016. – Вип. 46. – С. 296–299.
9. Вплив європейської освітньої політики на формування пріорітетних напрямів іншомовної освіти в Україні / О. Рогульська, О. В. Тарасова // Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів : матеріали VІ Міжнар. наук.-методол. семінару (18 трав. 2017 р.) / за ред. Н. М. Авшенюк, Н. М. Бідюк. – Київ ; Хмельницький : Термінова поліграфія, 2017. – С. 49–52.
10. New tendencies in teaching foreign languages / О. О. Рогулльська, О. В. Тарасова // Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів : матеріали тез. доп. VІІ Міжнар. наук.-методол. семінару, 17 трав. 2018 р. / за заг. ред. Н. М. Авшенюк, Н. М. Бідюк. – Київ ; Хмельницький : Термінова поліграфія, 2018. – С. 119–122.
11. Professional and personal qualitiesof a new ukrainian school teacher / O. O. Rogulska, O. V. Tarasova // Imperatives of civil society development in promoting national competitiveness : Proceedings of the 1 st International Scientific and Practical Conference, December 13–14, 2018. – Batumi, Georgia : Publishing House “Kalmosani”, 2018. – Vol. 1. – P. 252–255.
12. Актуальні методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів іноземної мови./ О. О. Рогульська // Освіт. простір України : наук. журн. / Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2018. – Вип. 13. – С. 82–88.
13. Використання видеоматеріалів для підвищення мотивації майбутніх учителів іноземної мови / О. Рогульська, О. Тарасова // Зб. наук. пр. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України. Серія: Пед. науки / Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Богдана Хмельницького ; гол. ред. О. В. Діденко. – Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2018. – № 2 (13). – С. 389–399.
14. Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови / О. О. Рогульська // Сучасні проблеми гуманітаристики: світоглядні пошуки, комунікативні та педагогічні стратегії : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / редкол.: Ю. Л. Бошицький, C. Я. Українець. – Рівне, 2018. – С. 203–206.
15. Доцільність використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов / О. О. Рогульська // Молодь і ринок : наук.-пед. журн. / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – Дрогобич, 2018. – № 12 (167). – С. 82–88.
16. Загальнодидактичні та специфічні принципи іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у закладах вищої освіти / О. О. Рогульська // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / редкол.: В. І. Шахов (голова) [та ін.]. – Вінниця : "Твори", 2018. – Вип. 56. – С. 34–38.
17. Модель системи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська // Молодь і ринок : наук.-пед. журн. / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – Дрогобич, 2018. – № 11 (166). – С. 86–91.
18. Навчальні подкасти у викладанні іноземної мови / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у світі : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 29 листоп. 2018 р., м. Суми / Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 118–121.
19. Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська // Освіт. простір України : наук. журн. / Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2018. – № 14. – С. 224–231.
20. Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови у закладах вищої освіти України / О. О. Рогульська // Проблеми підгот. сучас. вчителя : зб. наук. пр. / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини ; редкол.: О. І. Безлюдний (голов. ред.) [ін та.]. – Умань: ВПЦ "Візаві", 2018. – Вип. 17. – С. 291–304.
21. Реалізація компетентнісного підходу у підготовці компетентних фахівців нової генерації / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2018. – Вип. 50. – С. 366–370.
22. Структура готовності майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах Нової української школи / О. О. Рогульська // Освіт. простір України : наук. журн. / Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2018. – Вип. 12. – С. 145–155.
23. Структура професійної діяльності майбутніх учителів іноземної мови / О. О. Рогульська  // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / редкол.: В. І. Шахов (голова) [та ін.]. – Вінниця : ТОВ "Нілан ЛТД", 2018. – Вип. 55. – С. 115–119.
24. Сутність поняття "професійна діяльність майбутніх учителів іноземної мови" / О. О. Рогульська // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2018. – Вип. 52. – С. 107–111.
25. A model of foreign language teachers training in the information-educational environment of higher educational institutions [Електронний ресурс] / R. S. Gurevych, O. O. Rogulska, O. V. Tarasova, O. V. Magdiuk // Information Technologies and Learning Tools. – 2019. – Vol. 72, № 4. – P. 91–105. – Режим доступу : https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2784. – Назва з екрана.
26. Polish experience of foreign language teachers’ training / O. O. Rogulska, O. V. Tarasova // Порівнял. проф. педагогіка : наук. журн.Київ ; Хмельницький : ХНУ, 2019. – Вип. 9 (2). – С. 19–25.
27. Using interactive whiteboards to enhance English language instruction and learning / O. O. Rogulska, O. V. Tarasova // Зб. наук. пр. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України. Серія: Пед. науки / Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Богдана Хмельницького ; гол. ред. О. В. Діденко. – Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2019. – № 1 (16). – С. 342–354.
28. Готовність майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності: теоретичний аналіз / О. О. Рогульська // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2019. – Вип. 53. – С. 210–214.
29. Доцільність використання мобільних додатків у професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов [Електронний ресурс] / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Вісн. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України. Серія : Педагогіка : електрон. наук. фахове вид. – Хмельницький, 2019. – Вип. 1. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2019_1_9. – Назва з екрана.
30. Концепція підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / редкол.: А. М. Коломієць (голова) [та ін.].  – Вінниця : ТОВ "Твори", 2019. – Вип. 58. – С. 31–37.
31. Моделі підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах США / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів : матеріали тез доп. VІІI Міжнар. наук.-методол. семінару, 15 трав. 2019 р. / за заг. ред. Н. М. Авшенюк, Н. М. Бідюк. – Київ ; Хмельницький : Термінова поліграфія, 2019. – С. 36–38.
32. Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в університетах Канади / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // The 7th International youth conference "Perspectives of science and education" (February 15, 2019) / SLOVO/WORD. – New York, USA, 2019. – P. 9–21.
33. Технології підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти України / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Освіт. простір України : наук. журн. / Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2019. – Вип. 15. – С. 111–123.
34. Формування професійних ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів іноземних мов / О. О. Рогульська // Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 18–19 квіт. 2019 р., м. Умань. – Умань : Візаві, 2019. – Ч. 2. – С. 97–101.
35. Впровадження позааудиторної роботи в підготовку майбутніх учителів іноземних мов для набуття досвіду майбутньої професійної діяльності / О. О. Рогульська // Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (28–29 трав. 2020 р., м. Київ) / уклад.: О. Ю. Дикий, Г. А. Коломоєць, А. А. Ребрина. – Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2020. – С. 283–285.
36. Впровадження різних видів практики в підготовку майбутніх учителів іноземних мов для набуття досвіду майбутньої професійної діяльності / О. О. Рогульська // The 10th International scientific and practical conference “Science, society, education: topical issues and development prospects” (August 29-31, 2020) SPC “Sci-conf.com.ua”. – Kharkiv, Ukraine, 2020. – P. 162–170.
37. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова, М. В. Іконнікова, Л. В. Жовнич // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2020. – Вип. 55. – С. 196–206.
38. Особистісно орієнтовані технології у професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов // Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі : матеріали Всеукр. наук.-теорет. конф., 25 листоп. 2020 р., Вінниця / гол. ред.Т. І. Ямчинська. – Вінниця, 2020. – С. 158–161.
39. Портфоліо як інноваційний засіб розвитку навичок рефлексії майбутніх учителів іноземних мов / О. Рогульська, О. Тарасова // Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів : матеріали тез доп. ІХ Міжнар. наук.-методол. Інтернет-семінару (14 трав. 2020 р.) / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. Івана Зязюна НАПН України ; Хмельниц. нац. ун-т. – Хмельницький : Термінова поліграфія, 2020. – С. 51–55.
40. Аналітичне читання художніх творів як невід’ємна складова навчання іноземної мови / О. Рогульська, О. Тарасова, І. Росквас // Зб. наук. пр. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України. Серія: Пед. науки / Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Богдана Хмельницького. – Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2021. – № 1 (24). – С. 393–416.
41. Використання тренінгових технологій для активізації зацікавленості студентів в особистісному зростанні / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Тенденції забезпечення якості освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпро, 22 січня 2021 р). – Дніпро : Міжнар. гуманіт. дослідниц. центр, 2021. – С. 46–49.
42. Комунікативний підхід до навчання іноземних мов / О. О. Рогульська // Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи : зб. матеріалів ІV Всеукр. наук. інтернет-конф. (18–19 берез. 2021 р.). – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2021. – С. 97–101.
43. Особливості використання проектних технологій у процесі дистанційного навчання іноземної мови в ЗВО / В. Дроздова, О. Рогульська, К. Рудніцька // Наук. вісн. Ужгород. нац. ун-ту.  Серія:  Педагогіка. Соц. робота : зб. наук. пр. – Ужгород, 2021. – Вип. 1 (48). – C. 127–133.
44. Підвищення мотивації майбутніх учителів іноземних мов до професійної діяльності на заняттях з англійської мови / О. О. Рогульська // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 31 берез. – 2 квіт. 2021 р.) : у 2 т. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : "Мітра", 2021. – Т. 1. – С. 230.
45. Проблематика "Кримських сонетів" Адама Міцкевича: методичний аспект / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Актуал. проблеми філології та перекладознавства : зб. наук. пр. / Хмельниц. нац. ун-т. – Хмельницький, 2021. – Вип. 21, т. 1. – С. 101–109.
Протистояння норманів і саксів на матеріалі історичного роману Вальтера Скотта "Айвенго" / О. О. Рогульська // Філологічні науки: сучасні тенденції та фактори розвитку : міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 29–30 січ. 2021 р. – Одеса : Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень", 2021. – Ч. 1. – С. 73–78.


   
Наші координати: м.Хмельницький,
вул. Кам'янецька 110/1,
тел.: 77-30-38,

e-mail