Чабан К.А.,
зав. науково-методичним відділом
бібліотеки ХНУ
Анкетування читачів - важливий фактор підвищення якості бібліотечного обслуговування.
Важливою складовою наукового підходу до організації обслуговування користувачів бібліотеки є вивчення їх думки стосовно запровадження та удосконалення певних технологічних ділянок, процесів. Для цього в арсеналі бібліотекарів є різноманітні методики соціологічних досліджень ( опитування, анкетування, аналіз статистичних показників тощо).
Бібліотека Хмельницького національного університету систематичними дослідженнями займається з 1995 року за програмою “Бібліотека та книга в житті молоді». Серед проведених досліджень:
- Бібліотечний сервіс : ваша оцінка та пропозиції.
- Що цікавить студента технічного вузу?
- Ваша думка про роботу відділу навчального абонементу.
- Як вас обслуговують в читальному залі?
- Просвітницька робота бібліотеки очима читачів.
- Бібліотека в навчальному процесі студента.
- Комп'ютеризація в бібліотеці: думка читачів і бібліотекарів.
- Використання інформаційних електронних ресурсів бібліотеки ТУП
- Права та обов'язки читачів як важливий компонент культури користування бібліотекою.
- Використання бібліотечних ресурсів та задоволення читацького попиту
Хотілось би, щоб в бібліотеках ВЗО даний напрям роботи знайшов своє втілення. Тому подаємо бланк однієї з останніх анкет.
Шановні наші читачі!
Ми постійно прислухаємось до ваших потреб і щоразу знаходимо нові можливості й резерви для їх задоволення.
Будьте люб'язні цього разу дати відповідь на анкету
“ЯКІСТЬ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОЧИМА ЧИТАЧІВ”
- Чи завжди Ви знаходите в бібліотеці необхідну літературу
а) в більшості випадків так
б) якщо ні, то це відбувається з причин :
- зайнята іншими читачами
- є в читальному залі, а на абонементі відсутня
- взагалі немає у бібліотеці
- В пошуку необхідної інформації Ви звертаєтесь
( проти кожного рядка поставте “+” в потрібному стовпчику)
|
часто
|
рідко
|
не звертаюсь взагалі
|
А) до карткових каталогів та картотек
|
|
|
|
Б) до інформаційних списків літератури та покажчиків
|
|
|
|
В) до електронного каталогу
|
|
|
|
Г) до Інтернет
|
|
|
|
Д) минаючи усе це, одразу до бібліотекаря на видачі
|
|
|
|
- Чи вмієте ви самостійно ( проти кожного рядка поставте “+” в потрібному стовпчику )
|
вмію самостійно
|
не вмію
|
хотів би навчитись
|
А) користуватись каталогом
|
|
|
|
Б) скласти список використаної літератури
|
|
|
|
В) вести пошук в електронному каталозі
|
|
|
|
Г) користуватись базами даних
|
|
|
|
- На табличці, що приведена нижче, проставте знаки“+” ( дуже добре ), або “-“ ( бажано, щоб було краще ) напроти тих підрозділів, куди ви звертаєтесь
|
Оперативність виконання замовлення
|
Рівень профессіоналізму працівників
|
Комунікабель-ність та культура обслуговування
|
Зручні умови для занять (температура, світло, місця для занять )
|
Навчальний абонемент
3 пов.
|
|
|
|
|
4 пов.
|
|
|
|
|
Чит. Зал 5 пов.
|
|
|
|
|
Чит. Зал 6 пов.
|
|
|
|
|
7 пов.
|
|
|
|
|
8 пов.
|
|
|
|
|
9 пов.
|
|
|
|
|
Абонемент худож. літ.
|
|
|
|
|
Інф.-бібліогр. відділ
|
|
|
|
|
- Як би ви охарактеризували саме нашу бібліотеку в порівнянні з іншими ( дайте якомога більшевизначень)
_______________________________________________________________________________
- Що б ви хотіли змінити чи запровадити в бібліотеці?
_______________________________________________________________________________
Дещо про себе Факультет____________________
Читацький стаж в Бібліотеці ХНУ ____________________
ЩИРО ДЯКУЄМО ЗА ДОПОМОГУ !
|